تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ آمریکا را بدنام‌تر و منزوی‌تر می‌کند + عکس

ترامپ موجب هرچه بدنام‌تر شدن دولت آمریکا + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پستی توئیتری سخنان ترامپ در سازمان ملل را تقلیدی از اسرائیل خواند و گفت این رفتار ترامپ، دولت آمریکا را بدنام‌تر و منزوی ‌تر می‌کند. 

دونالد ترامپ شب گذشته طی سخنرانی‌اش در سازمان ملل با اتخاذ مواضع ضد ایرانی، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. دولتمردان و سیاسیون بسیاری اظهارات او را تقلیدی از اسرائیل پنداشتند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با آنها هم‌عقیده است. او اظهارات ترامپ را پیش‌نویسی از جانب نتانیاهو دانست و تاکید کرد این رفتار ترامپ تنها باعث بدنام‌تر و منزوی‌تر شدن دولت آمریکا می‌شود. 

محسن رضایی در توئیتر خود نوشت: " ظاهرا پیش‌نویس نطق ترامپ را نتانیاهو نوشته است! این، دولت آمریکا را از آنچه هست، بدنام‌تر و منزوی‌تر می‌کند. "

 ترامپ موجب هرچه بدنام‌تر شدن دولت آمریکا + عکس

انتهای پیام/

 ترامپ موجب هرچه بدنام‌تر شدن دولت آمریکاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ آمریکا را بدنام‌تر و منزوی‌تر می‌کند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..