تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کوبنده میرسلیم به لاطائلات دیشب ترامپ + عکس

واکنش کوبنده میرسلیم به لاطائلات دیشب ترامپ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصفی آقا میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پستی توئیتری نسبت به سخنان وقیحانه دونالد ترامپ در سازمان ملل واکش نشان داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنرانی‌اش در سازمان ملل، اظهارات توهین‌آمیز و خصمانه‌ای علیه ایران بیان کرد. سخنان نسنجیده، عامدانه و مغرضانه شب گذشته ترامپ علیه ایران با واکنش‌های داخلی زیادی مواجه شد. 

بسیاری از هموطنانمان اعم از سیاسیون و مردم عادی نسبت در برابر این اظهارات ترامپ موضعی محکم و منتقدانه اتخاذ کردند. کاربران فضای مجازی با به راه انداختن جریان SHUT UP TRUMP خشم خود را نسبت به او نشان دادند. دولتمردان نیز با انتشار پست‌های مختلف در این خصوص، با مردم هم‌صدا شدند. سید مصطفی آقا میرسلیم یکی از این افراد است. او با انتشار پستی در توئیتر خود سخنان ترامپ را تکرار لاطائلات صهیونیست‌ها و کسر شأن مردم آمریکا دانست. 

میرسلیم در توئیتر خود نوشت: " ترامپ بهتر بود به جاى تكرار لاطائلات صهيونيست‌ها و سران چند كشور مرتجع، حرفى كه كسر شأن مردم آمريكا نبود می‌زد. "

واکنش کوبنده میرسلیم به لاطائلات دیشب ترامپ + عکس

انتهای پیام/

 لاطائلات ترامپ در سازمان ملل خشم میرسلیم را برانگیخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کوبنده میرسلیم به لاطائلات دیشب ترامپ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..