تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بمب مادر شیطان توسط مغز متفکر داعش + فیلم

طرز تهیه بمب مادر شیطان در آشپزخانه توسط مغز متفکر داعش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوسلیمان الفیرانسی که به عنوان مغز متفکر حملات انفجاری شناخته می‌شود، آخرین باری که در فضای مجازی فیلمی از خود منتشر کرد، اواخر سال پیش بود. او اکنون مجددا با هدف تسخیر و فریب جوانان و دعوت از آنها برای شرکت در  حملات تروریستی، دوباره در شبکه‌های اجتماعی آفتابی شده است تا از این طریق اهداف گروهش را محقق کند.

یکی از روش‌هایی که داعش اخیرا روی آن تمرکز کرده است آموزش اقدامات شیطانی از طریق فضای مجازی و رواج عقاید افراطی‌گری به صورت آنلاین است. به همین منظور ابو سلیمان ملقب به عبدالله هیمیک که اصالتا مغربی است و رهبری مهمترین حملات انفجاری داعش در اروپا را بر عهده داشته است، ویدئویی از تهیه بمبی ملقب به "مادر شیطان" را برای استفاده در عملیات انتحاری منتشر کرده است.

ابوسلیمان در جوانی به همراه خانواده به فرانسه مهاجرت کرد. یک سال پس از مهاجرت به اتهام قاچاق مواد مخدر سه سال به زندان افتاد و پس آن به گروه داعش پیوست.

طرز تهیه بمب مادر شیطان در آشپزخانه توسط مغز متفکر داعش+فیلم

انتهای پیام/

آموزش ساخت بمب داعشی در آشپزخانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بمب مادر شیطان توسط مغز متفکر داعش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..