تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقلید سامسونگ از سونی در استفاده از دوربین 1000 فریم در گلگسی اس 9

تقلید سامسونگ از سونی در استفاده از دوربین 1000 فریم در گلگسی اس 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش شرکت سونی اعلام کرده بود سنسوری سه لایه تولید کرده است که می‌تواند تصاویری با 1000 فریم بر ثانیه ثبت کند و آن را در Xperia XZ1 به کار برد.

حال شرکت سامسونگ قصد دارد تا از این فناوری مشابه در پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس 9 استفاده کند و دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 1000 فریم در ثانیه را در این گوشی به کار ببرد. براساس گزارش‌ها سایت phonearena این غول فناوری برای جلوگیری از شکایت سونی از آنها به دلیل کپی‌برداری، از یک ساختار دولایه در کنار ماژول DRAM بهره خواهد برد.

ظاهرا سامسونگ این سنسور جدید را در ماه نوامبر به تولید انبوه می رساند. این بدین معناست که این شرکت کره ای قصد دارد پرچمدار بعدی خود را برای رقابت با آیفون X زودتر از موعد معرفی کند.

در ادامه می توانید تصاویری که به وسیله سنسور 1000 فریم برثانیه Xperia XZ1 ضبط شده است، مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تقلید سامسونگ از سونی در استفاده از دوربین 1000 فریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقلید سامسونگ از سونی در استفاده از دوربین 1000 فریم در گلگسی اس 9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..