تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری خاص از یک دختر دهه شصتی

تصویری ناب و نادر از یک دختر دهه شصتیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛دهه شصت در تاریخ کشورمان به دلیل اتفاقات ناخوشایند و اندوه‌باری چون جنگ تحمیلی عراق به ایران از جمله دوران فراموش‌نشدنی محسوب می‌شود. دفاع مقدس نمادی از اقتدار و دلاوری مردان و زنان سرزمین همیشه پایدارمان است که با وجود تمام ناملایمات، در دل خود اتفاقات ناب و خوب بسیاری را هم رقم زد.

خاطرات این دوره از کارتون‌ها تا فیلم‌ها و حتی نوع پوشش، همه خاص و متفاوت است. این خاص بودن در همه چیز نمایان بود. حتی کودکان دهه شصتی از ابتکار و خلاقیت ویژه ای برخوردار بودند و هنر خوبی در ترکیب خوشی‌ها و ناخوشی‌ها داشتند. شاید تاثیر و اقتضای شرایط حاکم آن زمان بود که باعث رشد متفاوت کودکان این دوره در تقویم زمان شد. به‌راستی می‌توان گفت دهه شصت،  یک دوره به‌یادماندنی و تکرار نشدنی‌ است.

تصویر زیر به عنوان نمونه‌ای از یک کودک دهه شصتی، خود به اندازه کافی گویای همه چیز است.

تصویری ناب و نادر از یک دختر دهه شصتی

انتهای پیام/

 تصویر دختر دهه شصت از زاویه‌ای متفاوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری خاص از یک دختر دهه شصتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..