تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد پنیر را امتحان کنید!

۶۰۰۶۸۱

۱۴۲  بازدید

پنیر را با کاهو و خیار و هویج و فلفل و ... مخلوط کرده و این سالاد فوق العاده را درست کنید و از آن لذت ببرید.

ماهنامه سفره ایرانی - بیتا منوچهری: پنیر را با کاهو و خیار و هویج و فلفل و ... مخلوط کرده و این سالاد فوق العاده را درست کنید و از آن لذت ببرید.

 میزان سرو: 2 الی 4 نفر

مواد لازم:

پنیر ریکوتا: 150 گرم کاهو (خرد شده): 1 عدد خیار (حلقه حلقه شده): 2 عدد تربچه (حلقه حلقه شده): 4 الی 5 عدد هویج (حلقه حلقه شده): 1 عدد فلفل قرمز (خرد شده): 1 عدد گریپ فوروت: 1 عدد پیاز قرمز کوچک (خرد شده): 8 عدد برگ جعفری (خرد شده): 7 الی 8 عدد گردو: 7 الی 8 عدد تخم رازیانه: به مقدار لازم (در صورت تمایل)
مواد لازم سس:لیمو سنگی: 1 عدد آب گریپ فوروت: نصف یک عدد روغن زیتون: 3 قاشق سوپ خوری نمک: 1 قاشق چای خوری  سالاد پنیر
طرز تهیه:

1. کاهو را خرد کرده و در ظرف مناسبی انتقال دهید. خیار، تربچه، هویج و فلفل قرمز خرد شده را اضافه کنید. پیاز قرمز خرد شده را اضافه کنید.

2. گریپ فوروت را پوست کنده و خرد کنید و به سالاد بیفزایید. سس را روی سالاد بریزید.

3. گردوی خرد شده را به سالاد اضافه کنید. در صورت تمایل مقداری تخم رازیانه روی آن بپاشید. سپس سرو کنید.

نکته:

برای تهیه سس تمامی مواد را با هم مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد پنیر را امتحان کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..