تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدارک شبکه آموزش برای هفته دفاع مقدس

تدارک شبکه آموزش برای هفته دفاع مقدسبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ شبکه آموزش سیما برنامه‌های «تکه‌ای از آسمان»، «روبروی ماه»، «صبحی دیگر»، «دکتر سلام»، «همیشه خونه» و «مشاور» را برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

برنامه «تکه‌ای از آسمان» به تهیه‌کنندگی سعید بشیری هنر و ادبیات دفاع مقدس را در قالب داستانک، گفتگو با راویان، خوانش کتاب های دفاع مقدس،  نماهنگ و گزارش با حضور هنرمندان و صاحب نظران فعال این عرصه بازگو می کند.

از دیگر برنامه‌های این هفته، برنامه «روبروی ماه» به تهیه کنندگی داوود آجرلوست که خاطرات دفاع مقدس را به صورت چاپ شده، روایت می کند. از جمله کتاب هایی که در این برنامه خوانده می شود می توان از دختر شینا، دلیل، عباس دست طلا و... نام برد.

عنوان این برنامه کنایه از قرار گرفتن در برابر تجربه های روشنگر دفاع مقدس است. نتایج و تاثیرات این برنامه نیز آشنایی با خاطرات دفاع مقدس است که توسط اهالی فن در قالب ادبیات به صورت کتاب ارائه شده است. به این ترتیب موضوع اصلی، ترویج کتابخوانی و درست خوانی و پاسداشت زبان فارسی هم خواهد بود.

برنامه «صبحی دیگر» نیز با دعوت از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس و هنرمندانی که در این عرصه فعالیت می کنند، نویسندگان کتاب ها و رمان های دفاع مقدس و همچنین پخش آیتم های مناسبتی با محوریت مادران شهدا و جانبازان، به هفته دفاع مقدس می پردازد.

برنامه «دکتر سلام» در هفته دفاع مقدس با دعوت از پزشکانی که در سال های جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشته اند و همچنین روسای دانشگاه های تهران و مراکز، درباره پیشرفت ها و تحولات از زمان انقلاب تا کنون حرف می زند.

برنامه «مشاور» نیز با حضور کارشناسان این حوزه در خصوص حمایت از جانبازان اعصاب و روان راهکارهایی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدارک شبکه آموزش برای هفته دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..