تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید Gmail ؛ تبدیل شماره تلفن و آدرس به لینک

قابلیت جدید Gmail ؛ تبدیل شماره تلفن و آدرس به لینکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس اگر کسی پست الکترونیکی برای شما ارسال کند و در آن شماره تلفن یا آدرسی وجود داشته باشد، دیگر نیاز نیست برای مثال آن آدرس را در نرم افزار نقشه گوگل "Maps" کپی کنید تا آن محل پیدا شود ، زیرا جیمل در به‌روزرسانی جدید کار را آسان کرده است.

 در به‌روز رسانی جدید، نرم‌افزار جیمیل  به طور خودکار آن آدرس را تبدیل به لینک خواهد کرد و با کلیک روی آن پیوند می توانید به سرعت آن محل را روی نقشه پیدا کنید.

درباره شماره تلفن‌ها و آدرس‌های ایمیل نیز شبیه به آدرس مناطق مختلف عمل شده است، با این تفاوت که لینک آدرس ایمیل و شماره تلفن با نرم‌افزار پیش‌فرض این دو عملکرد در گوشی شما  باز خواهد شد. برای مثال با کلیک روی شماره تلفن، نرم‌افزار اصلی تماس گوشی هوشمند شما باز خواهد شد و امکان تماس با شماره مورد نظر وجود خواهد داشت.

برای آدرس‌های ایمیل (پست الکترونیک) نیز اگر نرم‌افزار پیش‌فرض باز کردن ایمیل در گوشی شما به غیر از جیمل باشد،  آن نرم‌افزار برای ارسال پست الکترونیک باز خواهد شد.

اضافه شدن این قابلیت برای کاربران  Gmail خوشایند خواهد بود زیرا جدا از ساده کردن دسترسی‌ها، بسیاری از نرم‌افزارهای مشابه این ویژگی را مدت‌هاست اضافه کرده بودند.

قابلیت جدید Gmail ؛ تبدیل شماره تلفن و آدرس به لینک

این قابلیت برای نسخه‌های اندروید و ios  و وب اضافه شده است  اما نکته ای که درباره نسخه وب لازم به ذکر است، تبدیل نشدن شماره تلفن به لینک است. زیرا در نسخه وب امکان تماس با شماره تلفن وجود ندارد اما آدرس‌های پست الکترونیک و آدرس مناطق به لینک تبدیل خواهد شد.

به هر حال سرانجام Gmail هم این ویژگی کاربردی را اضافه کرد تا کاربران این نرم‌افزار پرکاربرد هم با راحتی بیشتری با آن کار کنند.

انتهای پیام/

قابلیت تبدیل  شماره تلفن و آدرس به لینک به جیمل اضافه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید Gmail ؛ تبدیل شماره تلفن و آدرس به لینک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..