تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1396/06/29

فال روزانه چهارشنبه 29 شهریور 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، با انرژی، باهوش، منظم، با استعداد و مقتدر هستید و با به کار گرفتن این توانایی های خود و استقبال از ایده های جدید، امسال می توانید در وضعیت حرفه ای خود تغییرات قابل ملاحظه ای ایحاد کنید و در نتیجه باعث بهبود وضعیت اقتصادی خودتان شوید. با این حال باید در معاملات و انتقال وجه دقت بسیار زیادی داشته باشید، هر چند ضررهای کوچک مالی ناشی از تصمیم گیری های عجولانه و معاملات حساب نشده اجتناب ناپذیر خواهند بود. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند قراردادهای جدید سودآوری را به امضا خواهند رساند. معاملات بین المللی با منافع مالی قابل ملاحظه ای همراه خواهند بود. امسال شاید بهترین زمان ممکن برای بستن پیوند ازدواج نباشد، اما فرصت آشنایی با نیمه ی گمشده تان را به احتمال زیاد در اختیارتان قرار خواهد داد. در نیمه ی دوم سال یک سفر زیارتی خواهید داشت که از لحاظ روحی ومعنوی باعث آرامش زیادی خواهد شد. ماه های مهر، آذر، بهمن و فروردین مهم ترین ماه های امسال برای شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما تمایل چندانی به پایان رساندن کارهایی که به عهده تان هستند ندارید، نه اینکه نخواهید آنها را انجام دهید، اما آنقدر ذهنتان درگیر کامل و بی نقص بودن آنهاست که به پایان رساندن آنها دیگر برایتان اهمیتی ندارد. شما تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود به شدت ریزبین شده و به جزئیات اهمیت فوق العاده زیادی می دهید. البته که درست انجام دادن کارها و توجه به جزئیات خیلی مهم است، اما اگر جلوی پیشرویتان را بگیرد باید در رویکرد خود تجدید نظر کنید. شما دارید نتیجه ی خریدن چیز گران قیمتی که چندان هم ضروری نبوده است را به صورت قرار گرفتن در فشار مالی احساس می کنید، اما باور کنید سرزنش کردن خودتان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما جذابیت بسیار زیادی برای اطرافیانتان دارید و تحت تأثیر این انرژی فوق العاده ای که از خودتان ساطع می کنید آنها به تک تک کلماتی که از دهانتان خارج می شوند با دقت تمام گوش می کنند. به احتمال زیاد هم حرف هایتان از نظر آنها کاملا منطقی و قابل تأمل هستند و این باعث می شود تمایل بیشتری به صحبت کردن در مورد افکار خود نشان دهید. البته نمایش اجرا کردن برای تحت تأثیر قرار دادن آنها چندان به کارتان نخواهد آمد و شما را به هدف های اصلیتان نزدیک نخواهد کرد. امروز وقتی پای خانواده تان در میان باشد ایجاد تعادل بین منطق و احساستان کاری تقریبا غیر ممکن خواهد بود. سعی نکنید به زور مشکلات آنها را حل کنید، بگذارید راحت باشند!

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمی که می گذرد به این نتیجه می سید که بهتر است نقشه های قبلیتان را کنار گذاشته و خودتان را با جریان اتفاقات امروز هماهنگ کنید و بر اساس آنها تصمیم گیری کرده و پیش بروید. این کار می تواند به نفعتان باشد، زیرا داشتن انعطاف پذیری در روش هایتان فرصت های بیشتری را سر راهتان قرار خواهد داد. البته این بدان معنا نیست که هدفی برای خودتان نداشته باشید، فقط راه رسیدن به هدفتان را محدود به یک مسیر خاص نکنید. البته در این راه حساسیت بیش از اندازه ای که شما به اطرافیان خود و نیازهایشان دارید می تواند نقشی بازدارنده داشته باشد. شما باید در درجه ی اول به کارهای مهم و ضروری خودتان اولویت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز یک هدف را با چنان شور و هیجانی دنبال خواهید کرد که ممکن است تمام اطرافیانتان را و این که چطور حرف ها و کارهایتان روی آنها اثر می گذارد را فراموش کنید؛ مواظب باشید! امروز یکی از دوستانتان با ایده های غیر عملی و دیوانه واری برای پول درآوردن به سراغ شما خواهد آمد. شاید در ابتدای کار از روی ادب به حرف های او گوش کنید، اما هر چه می گذرد بیشتر مطمئن خواهید شد که او عقلش را از دست داده است. در هر صورت هر چقدر هم که این پیشنهادها وسوسه انگیز بودند فراموش نکنید که امروز از آن روزهایی نیست که دلتان را به دریا بزنید و با خیال راحت ریسک کنید؛ البته برای باور کردن حرف های این شخص به چیزی خیلی فراتر از ریسک کرد نیاز خواهید داشت!

فـال روزانـه - Daily Omen

شما احساس می کنید که نیاز دارید ارزش وجود خودتان را به اطرافیان و حتی به خودتان یادآوری و اثبات کنید. شاید برای این کار به سراغ حساب و کتاب کردن دارایی هایتان و برتری هایی که از این لحاظ نسبت به اطرافیان خود دارید بروید، اما فراموش نکنید که این تنها بخش خیلی کوچکی از قضیه است و آنچه واقعا اهمیت دارد مهارت ها و استعدادهای شما هستند. از این همه عشقی که به تمام اطرافیان خود هدیه می کنید بخش کوچکی را هم برای خودتان نگه دارید و کمی بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و خودتان را همین طوری که هستید قبول داشته باشید. باور داشته باشید یا نداشته باشید، شما خیلی ارزشمندتر از آن هستید که بشود نادیده گرفته شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما دیگر نمی توانید روی تنش هایی که در رابطه ی عاطفی رو به زوالتان هستند سرپوش بگذارید. شما بی صبرانه دلتان می خواهد تغییری در این وضعیت ایجاد کرده و خودتان و طرف مقابلتان را از این وضع ملال آور نجات دهید، از طرفی هم در حالی که طرف مقابلتان به جدایی فکر می کند، شما با نگرانی تمام می خواهید رابطه خود را حفظ کنید. خوشبختانه شما در نهایت به ارزش وجود خود پی خواهید برد و این توانایی را به دست می آورید که بدون قربانی کردن خود برای ادامه دادن به این رابطه در مورد آینده ی آن تصمیم گیری کنید. در مورد این وضعیت با کمال آرامش با طرف مقابلتان صحبت کنید و با همفکری هم در این باره تصمیم گیری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید هر طور شده کمی برای خودتان وقت بگذارید و با خودتان تنها باشید. این کار به شما کمک خواهد کرد که بین توجه به نیازهای خودتان و اطرافیانتان تعادل برقرار کنید. امروز به خودتان اجازه بدهید بی هیچ مزاحمتی با خیال راحت غرق در دنیای افکار خودتان بشوید و زیاد به این که دیگران چه می خواهند و چه انتظاری دارند فکر نکنید، کمی خودخواه باشید! شما وسیله ای را گم کرده اید و هر چه هم به دنبال آن گشته اید بی فایده بوده است. به خواب های شب قبلتان خوب فکر کنید، احتمال این که در خواب ببینید این وسیله را کجا می توانید پیدا کنید خیلی زیاد است. حتی اگر خوابتان کمی عجیب بود هم نسبت به واقعیت آن تردید نکنید.


فـال روزانـه - Daily Omen

امروز انتظارات بیجای همکاران و دوستانتان ممکن است شما را در وضعیت سختی قرار دهند. سعی کنید اگر کاری را نمی توانید انجام دهید خیلی رک و صریح به طرف مقابلتان بگویید تا از بروز مشکلات و سوء تفاهم های بعدی خودداری کنید. داشتن یک لبخند روی صورتتان می تواند بخش زیادی از مشکلات امروزتان را حل کند. امروز با حضور در یک جمع شما با زن قدرتمندی آشنا خواهید شد که داستان های بسیار جالبی برای تعریف کردن دارد. به احتمال قوی او تا خدود زیادی اغراق می کند، پس تمام جزئیات حرف هایش را جدی نگیرید. شاید این شخص به شما پیشنهاد انجام یک پروژه مشترک را بدهد. به این موضوع خیلی جدی و با احتیاط فکر کنید و زود تصمیم نگیرید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقتی پای مسائل حرفه ای در میان باشد، حتی کوچک ترین چیزها هم از نظر شما اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند. شما با تمام وجود سعی دارید مهارت ها و توانایی های خود را افزایش دهید تا موقعیت حرفه ای خود را رو به پیشرفت ببرید. سعی نکنید همه کاره و هیچ کاره باشید و گوشه ای از هر کار و مهارتی را یاد بگیرید. اگر تعداد مهارت هایتان کمتر، اما میزان تواناییتان در آنها بیشتر باشد بسیار موفق تر خواهید بود. امروز شاید مجبور به انجام تحقیقاتی باشید، اما هر چقدر دقتتان را بالاتر می برید نتایجی که به دست می آورید کمتر و محدودتر می شوند و آنچه به دنبالش هستید را پیدا نمی کنید. شاید بهتر باشد تا فردا دست نگه دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید ادامه دادن راهی که برایتان آشناست خیلی راحت تر از در پیش گرفتن راه های نا آشنا به نظر برسد. اما احتمال این که در راه های آشنا چیز تازه ای پیدا کنید خیلی کمتر خواهد بود. شما آدمی نیستید که از رویارویی با تغییرات هراسی به دل راه بدهد، پس به ذات خود وفادار باشید و با آغوش باز تغییرات را بپذیرید و به دنبال کسب تجربه های تازه بروید. شما از صمیم قلب می خواهید در زمینه ی حرفه ای شخصی سرشناس و قابل اطمینان برای همه باشید، اما دارید در کسب اطلاعات و مهارت های لازم برای به دست آوردن این موقعیت تنبلی می کنید. یادتان باشد که خواستن برای به دست آوردن چیزی کافی نیست، اول باید قابلیت های لازم برای آن را کسب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رسیدگی به مسائل و مشکلات حل نشده ی موجود در روابط عاطفی و کاری باید یکی از اولویت های اصلی شما باشند، مخصوصا اگر این تصور اشتباه را دارید که طرف مقابلتان هم باید حتما با شما هم عقیده باشد. کمی به روابط خود و انتظاراتی که از این رابطه ها دارید فکر کنید، شاید انتظاراتتان کمی بیش از اندازه باشند و یا بیش از اندازه سخت گیری نشان می دهید. اگر خودتان بتوانید با فکر کردن به روابطتان به این نتیجه برسید قطعا خواهید توانست بهبود قابل توجهی در آنها ایجاد کنید. امروز یک نفر از دوستان و آشنایان به شما پیشنهاد آغاز یک پروژه ی مشترک را خواهد داد؛ به نفعتان است که زیاد روی حرف های او حساب باز نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen  

امروز شما توانایی بالایی در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید و این فرصت را دارید که به آنها نزدیک تر شوید. بحث هایی که با ذهنی باز و همراه با منطق انجام شوند به شما کمک خواهند کرد که راه حلی برای مشکلات پیچیده ی موجود در رابطه تان پیدا کنید. یادتان باشد که حرف هایی که بدون فر کردن گفته شوند می توانند باعث از بین رفتن اعتماد طرف مقابلتان به شما شوند، اما انتقادات سازنده می توانند ارتباط شما را از آنچه هست محکم تر کنند. شاید از قبل برنامه داشته اید که امشب از خانه بیرون بروید، اما با توجه به میزان فشار و استرسی که در محل کارتان تحمل کرده اید کمی استراحت برایتان خیلی بهتر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1396/06/29»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..