تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنوی نژاد: مدال برنز جهان در تاریخ والیبال ایران ماندگار خواهد شد

معنوی نژاد: مدال برنز حهان در تاریخ والیبال ایران ماندگار خواهد شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد جواد معنوی نژاد  ملی پوش والیبال کشورمان  پس از بازگشت از مسابقات  جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن که با کسب مدال برنز برای ایران به پایان رسید، گفت : بسیار خوشحالم که توانستیم مدالی کسب کنیم که  برای همیشه در تاریخ والیبال ایران به یادگار می ماند. ما از همان ابتدا هدفمان این بود که بهترین عملکردمان را پس از نتایج ضعیف لیگ جهانی ارائه کنیم و با جبران آن نتایج دوباره مردم را با والیبال آشتی دهیم.

او در ادامه بیان داشت : : من در هر بازی که به زمین فرستاده شوم سعی می‌کنم که بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم و بدون ضعف بازی کنم.

 لژیونر تیم‌ ‌ملی والیبال ایران، درباره حضورش در تیم ورونا و این که چه زمانی به تمرینات این تیم ملحق خواهد شد، گفت‌: در حال‌ حاضر که من در ایران هستم تمرینات تیم ورونا در ایتالیا آغاز شده است، اما با صحبت‌هایی که با سرپرست‌ این تیم داشتم تا چند روز آینده به ایتالیا می روم و تمریناتم را آغاز می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات معنوی نژاد در خصوص مدال برنز والیبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنوی نژاد: مدال برنز جهان در تاریخ والیبال ایران ماندگار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..