تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قزوین دارای ظرفیت‌ها و شاخص‌های فراوان/ پیشرفت با همدلی امکان‌پذیر است

ساعت: 20:02 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196616

استاندار قزوین گفت: شاخص‌های توسعه استان قزوین بسیار بالا است اما دارای فرصت‌ها و تهدیدهایی هم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: یکی از توفیقات من خدمت به اقشار، اقوام و ادیان مختلف کشور بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۸ سال در استان های مرزی مشغول به فعالیت بوده است، افزود: من در هر استانی مسوولیت برعهده گرفتم مدت طولانی در آن استان حضور داشتم و باید به آیت الله تاکندی که از کوتاهی زمان خدمت استانداران گله‌مند بودند بگویم که من عادت به ماندن دارم.

این مسوول ابراز کرد: شاخص‌های توسعه استان قزوین بسیار بالا است اما دارای فرصت‌ها و تهدیدهایی هم است.

زاهدی عنوان کرد: ما فرصت نگاه به پشت سر را نداریم و باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده و پیشرفت کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: من معتقد به توسعه منطقه‌ای و متوازن در استان قزوین هستم و نباید از هیچ بخشی غفلت شود.

وی با اشاره به سابقه کهن اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قزوین تصریح کرد: استان قزوین ریشه مذهبی و دینی بسیار غنی دارد و باید تلاش کنیم تا تمام این حوزه‌ها را ارتقاء دهیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف و برنامه‌ها نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه مردم و بزرگان استان داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قزوین دارای ظرفیت‌ها و شاخص‌های فراوان/ پیشرفت با همدلی امکان‌پذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..