تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت محصول اجتماعی است که با مشارکت مردم بدست می آید

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196477

امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت وممارست مردم بدست می آید و افتخار نیروی انتظامی در حوزه امنیت در این است که با مردم مشارکت داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان آذربایجانغربی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پلدشت با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه گفت: دفاع از خاک ومیهن وحقوق انسانی مقدس ترین جهاد میباشد و تمام رزمندگان ایران اسلامی با نیت دفاع از خاک،آرمانهای نظام و انقلاب و شهدای انقلاب در جبهه ها حضور پیدا کردند و از حقوق مردم ایران اسلامی دفاع نمودند.

فرمانده انتظامی استان به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود و ما در این ایام باید بیشتر به این امر توجه نماییم وتمامی آحاد جامعه باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند.

سردار اصلانی در بخش دیگر سخنان خود به توطئه دشمنان اشاره نمودکه با هزینه کردن پولهای کثیف و با ایجاد گروه های تکفیری قصد ناامن کردن منطقه را دارند و گفت: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت وممارست مردم بدست می آید و افتخار نیروی انتظامی در حوزه امنیت در این است که با مردم مشارکت داشته است.

وی گفت: امروز مردم در حوزه امنیت سهم بسزایی دارند تا جایی که در شش ماهه اول سالجاری ۷۵۰۰ تماس مردمی با فرمانده انتظامی شهرستان پلدشت انجام گرفته که این نشان دهنده مشارکت مردم در بحث امنیت است و نیروی انتظامی نیز سعی میکند منویات مد نظر مقام معظم رهبری را به خوبی به اجرا درآورد و در این راستا مردم محوری با تفکر جهادی و شهادت طلبی را در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در شش ماه اول سالجاری در شهرستان پلدشت ۶۶ درصد کاهش سرقتهای مهم، ۱۰۰ درصد کاهش سرقت خودرو، ۴۳ درصد کاهش تصادفات و۳۳ درصد کاهش جرایم امنیتی داشته ایم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت محصول اجتماعی است که با مشارکت مردم بدست می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..