تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۸۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی در مهاباد

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196392

رئیس پلیس راهور شهرستان با ارائه ی گزارشی از آمار تصادفات شش ماهه اول سال جاری از کاهش ۸۰ در صدی تصادفات فوتی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،صبح روز سه شنبه مورخه ۲۸ شهریور ماه ۹۶، چهارمین جلسه ی هماهنگی شورای ترافیک شهرستان مهاباد  رئیس پلیس راهور شهرستان با ارائه ی گزارشی از آمار تصادفات شش ماهه اول سال جاری از کاهش ۸۰ در صدی تصادفات فوتی در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: متأسفانه علی رغم کاهش قابل توجه حوادث  رانندگی منجر به فوت با افزایش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی روبرو بوده ایم که بیشترین این مجروحان مربوط به راکبین موتورسیکلت و عابران پیاده بوده است.

وی علت اصلی این دست تصادفات را ناشی از عدم توجه به جلو دانست و افزود؛  بایستی فرهنگ سازی های لازم و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در اولویت قرار گیرد تا تصادفات به حداقل برسد.
سرهنگ کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناطق حادثه خیر این شهرستان گفت: مناطقی از جمله: بلوار گلها، بلوار شورا، بلوار شهید حیدری، بلوار پرستار و خیابان سرداران از جمله مناطق حادثه خیز سطح شهر مهاباد به شمار می روند که متاسفانه بیشترین آمار تصادفات و حوادث در این مناطق به اتفاق می افتند که باید با همکاری ادارات ذیربط به اصلاح و رفع نواقص در  این نقاط بپردازیم.
انتهای پیام/ خ پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۸۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی در مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..