تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه در آذربایجان غربی/دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است

ساعت: 13:26 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196352

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در قرن بیستم، انقلاب اسلامی با ایستادن در مقابل استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران دوباره پیام عاشورا را به جهان مخابره کرد و امروز قدرت دفاعی و نقش رهبری در اداره کشور و جنگ را به رخ دشمن می کشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل ازاروم نیوز،سردار محسن تیموری در نشست خبری با اصحاب رسانه اذعان داشت: در سال ۹۶ هفته دفاع مقدس مقارن با ماه محرم و دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر شده است، دفاع مقدس یک حادثه الهی که در امتداد عاشوراست و انقلاب اسلامی یک فرهنگ دینی برای لبیک به ندای امام حسین (ع) است.

وی، تصریح کرد: در قرن بیستم، انقلاب اسلامی با ایستادن در مقابل استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران دوباره پیام عاشورا را به جهان مخابره کرد و امروز قدرت دفاعی و نقش رهبری در اداره کشور و جنگ را به رخ دشمن می کشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، گفت: دفاع مقدس یک جنگ طولانی و ظالمانه با تمامی کشور های جهان و جبهه کفر در مقابل مردم و کشوری که روی پای خود ایستاد و توانست اراده خود را به دشمن تحمیل کند شکل گرفت و سیلی محکمی بر دهان استکبار وارد کرد.

وی، در مورد اهداف برگزاری هفته دفاع مقدس اضافه کرد: مهم ترین هدف اصلی از برگزاری هفته دفاع مقدس حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، حفظ یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ازادگان، و پیشسکسوتان و تبیین گفتمان انقلاب و حفظ یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس است.

سردار تیموری، در ادامه سخنان خود افزود: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است و امروز باید به جوانان ارزش های انقلاب و دفاع مقدس، ظلم ها و تجاوز هایی که به این ملت به نا حق وارد شده و تهدید هایی که دشمن برای این جوانان برنامه ریزی می کند را به آنها انتقال داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، گفت: روحیه انقلابی شاه کلید همه مشکلات ملت و مردم ایران است و امروز باید این روحیه را بین همه اقشار مردم بخصوص جوانان تقویت کرد.

وی، افزود: ۲۵۰ مراسم در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی از ۳۱ تا ۷ مهر ماه برگزار می شود.

سردار تیموری، در پایان سخنان خود گفت: برنامه ها و مراسماتی اعم از حضور پر شور نیروهای مسلح در نماز جمعه، به خاطر بازگشایی مدارس اجرای زنگ مقاومت و صبح گاه با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس، غبار رویی از مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، اعزام اکیپ های پزشکی به ۳۸ مناطق محروم  انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه در آذربایجان غربی/دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..