تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکبان بوکانی، فدای بی احتیاطی راننده پژو شد

ساعت: 13:26 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196186

برخورد شدید خودروی سواری پژو در نیمه های شب دوشنبه با پکبان شهرداری منجر به مصدومیت شدید وی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، برخورد شدید خودروی سواری پژو در نیمه های شب دوشنبه با پکبان شهرداری منجر به مصدومیت شدید وی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در همین باره عنوان کرد: در ساعت ۲۳ دوشنبه شب در خیابان مریوان یک دستگاه خودروی سواری پژو با یکی از پاکبانان شهرداری که مشغول نظافت ان محل بود برخورد و باعث مصدومیت شدید وی شد.

سامرند نوری افزود: عبدالرحیم مکری پاکبان ۶۶ ساله واحد خدمات شهری شهرداری بوکان است که در این حادثه از ناحیه سر و پا متاسفانه دچار مصدومیت شد.

وی تصریح کرد: فرد حادثه دیده فورا توسط عوامل و تکنسین های ۱۱۵ بوکان جهت مداوا به بیمارستان شهید دکتر قلی پور اعزام شد.

بنا به گفته شاهدان تصادف راننده بعد از تصادف با جا گذاشتن خودروی خود از محل متواری شده است.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز در بلوار محمد رسوالله (ص) خودروی با برخورد به پاکبان شهرداری وی را به کام مرگ فرستاد.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکبان بوکانی، فدای بی احتیاطی راننده پژو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..