تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرشـیایِ شـورای شـهر تـهران و عمـارت خالی از شـهردار تبریز

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196462

بعد از ناامیدی از فراکسیون امید مجلس، حال حاشیه‌‌ها یکی پس از دیگری کنار هم قرار می‌‌گیرند تا لیست امید شوراها هم اسباب ناامیدی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، هرچه زمان بیشتری از عمر مجلس دهم و شوراهای شهر سپری می‌‌شود، ناکارآمدی یک لیست بیش از هر زمان دیگری نمود می‌‌یابد. یک روز سلفی حقارت‌‌آمیز آقایان اصلاح‌‌طلب با موگرینی سرخط خبرها می‌‌شود و آوازه‌‌اش در رسانه‌‌ی خارجی می‌‌پیچد و روز دیگر اقدامات اعضاء شورا حاشیه‌‌ی روزنامه‌‌ها را پر می‌‌کند.

در آخرین فضاحت که خبرش در فضای مجازی دست به دست شد، شورای شهر تهران 960 میلیون تومان از پول بیت‌‌المال را برای خریدِ خودرو و تبلت به یِکایک اعضاء اختصاص داده تا اول از همه شیکِ شورا را جور کند و بعد از آن نمایندگان مردم را با پُز عالی و یک‌‌دست راهیِ خدمت به خلق‌‌الله نماید.

وقتی هم نوبت به سوال و جواب می‌‌رسد، می‌‌گویند این‌‌ها دستِ اعضاء شورا امانت است و بعد از پایانِ دوره‌‌ی پنجم جزو اموال شورا و شهرداری محسوب خواهد شد، ذاتاً شاید هزینه‌‌ی یک میلیارد تومانی در بودجه‌‌ی چند هزار میلیاردی شهرداری تهران به چشم نیاید اما آنچه جایِ بحث دارد همین روحیه‌‌ی دست‌‌درازی به بیت‌‌المال با توجیهات قبلی و خویِ اشرافی‌‌گری نمایندگانی است که با رأی ملت منتخب شده‌‌اند.

یعنی اعضاء شورایی که طبق گفته‌‌ی فاطمه دانشور، عضو اصلاح‌‌طلب شورای چهارم تهران برای قرار گرفتن در لیست امید 2 میلیارد تومانی هزینه کرده‌‌اند و وضعِ مالی‌‌شان توپ است؛ نمی‌‌توانستند شخصاً پرشیا بخرند تا هنگام حضور در بین مردم شهروندان خودروهای میلیاردی‌‌شان را نبینند؟

ماجرا وقتی خنده‌‌دار می‌‌شود که فاطمه خداکریمی، عضو شورای شهر تهران در دفاع از اقدامات صورت گرفته، انتقاد رسانه‌‌ها را به دلواپسان ربط می‌‌دهد و در اظهار نظری عجیب‌‌ می‌‌گوید: «جریان رسانه‌‌ای تبلت و پرشیا برای تحت‌‌الشعاع قرار دادن سخنان روحانی در نیویورک بود!»

اصلاً فرض را بر این می‌‌گیریم که عده‌‌ای قصد تخریب دارند و جریان رسانه‌‌ای را به همان منظور راه انداخته‌‌اند، اعضاء اصلاح‌‌طلب شورای شهر تهران چرا بهانه دستِ رقبا می‌‌دهند و بیراهه می‌‌روند؟ هرچند که باتوجه به مسایل اخیر، اصلاً نیازی به افشاگری نیست و اعضاء لیست امید با مرور زمان پرده از چهره بر می‌‌دارند و روی نشان می‌‌دهند.

سرانجام لیستی که با وسواس بسیار بسته شده است اکنون به اینجا ختم می‌‌شود، حال شما لیست امید تبریز را در نظر بگیرید که گوشت قربانیِ جریان‌‌ها و اشخاص مختلف است و تاکنون نتوانسته است با استقلال و اقتدار یک شهردار انتخاب کند! حال بگذریم از اینکه در همین لیست منتخبانی هستند که به‌‌خاطر منافع شخصی و سیاسی، به‌‌زور تخصص و تعهد را در یک کاندیدا می‌‌گنجانند و سوگند می‌‌شکنند..

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرشـیایِ شـورای شـهر تـهران و عمـارت خالی از شـهردار تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..