تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام اعمال یک مسلمان باید از روی اخلاص باشد

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196489

آیت الله میبدی گفت: عبادتی که انجام می دهیم باید حاوی اخلاص باشد و عمل ما خالصاً لوجه الله باشد، تمام اعمال یک مسلمان باید از روی اخلاص باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ آیت الله سید محمد رضا میبدی پیش از ظهر امروز در جمع مبلغین استان گلستان در همایش تبلیغ اظهار کرد: خداوند متعال بنی آدم را خیلی گرامی داشته و آنها را در خشکی و دریا و بر مرکب های خوب سوار کرده و آنها را بر بیشتر مخلوقات  خود از جمله فرشتاگان، نباتات  و سایر موجودات برتری داده است، ما باید قدردان این فضیلت و برتری باشیم .

آیت الله میبدی خاطر نشان کرد: ما همه مسلمانان با هم هستیم اختلاف نباید در بین ما معنای داشته باشد باید اتفاق نظر وجود داشته باشد. در بین ما اختلاف و بیگانگی نقشه های دشمن است آب را نباید به آسیاب دشمن ریخت.

مسئول حوزه علمیه رضویه گرگان با تمسک به خطبه ای از رسول الله (ص) تصریح کرد:  خوش به حال کسانی که گفته های رسول خدا را  حفظ کنند و آن را برای مردم بازگو کنند، این از بهترین روش هایی است که مبلغین ما باید آن را در نظر بگیرند.

تمام اعمال یک مسلمان باید از روی اخلاص باشد

میبدی اخلاص را جزء وظایف مسلمانان دانست و تاکید کرد: عبادتی که انجام می دهیم باید حاوی اخلاص باشد و عمل ما خالصاً لوجه الله باشد، اخلاص و عمل مراحل زیادی دارد که انسان باید به آن اهمیت خاصی قائل شد.

معظم له تصریح کرد: خود شیطان گفت که وظیفه دارم هر انسانی را از خدا دور کنم و لی در یک جا گفته که نمیتوانم او را منحرف بسازم آن هم انسان مخلص است که نمیتواند او را به راه انحراف بکشاند. ریای در عمل باعث بطلان عمل می شود.

مسئول حوزه علمیه رضویه گرگان با اشاره به اهمیت و جایگاه مناسک حج متذکر شد: مسئاله حج و رمی جمرات رموزی است که در حج انجام می شود و بسیار حائز اهمیت است، این روموز شیطان است که به خود شیطان برمیگردد.

امام حسین (ع) با خون مبارکش مردم را هدایت کرد

آیت الله میبدی با بیان این مطلب که باید برای پیشوای مسلمین اهمیت باید قائل شد تاکید کرد: ما باید در برابر امام حسین(ع) خیلی خاشع و خضوع داشته باشیم، همانظوری که آن حضرت با خون خودش مردم را هدایت کرد ما هم آن حضرت را الگوی تمام عیار قرار دهیم. امام حسین (ع) خودش را از خلق بی نیاز کرده است.

نشر فرهنگ حسینی در بین مردم از لوازم تبلیغ است

وی با بیان این مطلب که نشر فرهنگ حسینی در بین مردم از لوازم تبلیغ است بیان کرد: مبلغین ما  لباس روحانیت را هیچ وقت نباید از تن بیرون کنند، حتی در منازلتان با لباس و عبای روحانیت زندگی کنید، خودتان را جلوی مرم تحقیر نکنید.

آیت الله میبدی در پایان با اشاره به اینکه هر مسلمانی با هر مذهبی با یکدیگر برابر هستند افزود: کسی که شهادتین جاری کرد و اعتقاد به معاد و امامت داشته باشد مسلمان است و این مسلمانان در هر مذهبی برادر هم هستند، کسانی اقرار به شهادتین می کنند دیگر نمیتوان حکم از بین بردن او را داد، راه اسلام را باید بشناسیم راهی که بزرگان ما به آن دستور داده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام اعمال یک مسلمان باید از روی اخلاص باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..