تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفیس بوک جدید مایکروسافت تا سال 2018 عرضه نخواهد شد

لپ‌تاپ جدید «سرفیس‌بوک ۲» مایکروسافت تا سال آینده معرفی نخواهد شد و محصول جدیدی که رونمایی می‌شود، نسخه LTE تبلت سرفیس پرو جدید است.

چندین هفته پیش، خبرهایی منتشر شد که گمانه‌زنی‌ها را پیرامون معرفی احتمالی یک سرفیس جدید در رویداد خبری مایکروسافت در شهر لندن، در اواخر ماه اکتبر تقویت کرده بود. پس از انتشار این شایعات، کاربران امیدوار بودند که سرفیس‌بوک ۲ یا لپ‌تاپ جدید مایکروسافت در اواخر ماه اکتبر به‌صورت رسمی معرفی شود. به همین جهت در صورتی‌که منتظر عرضه‌ی سرفیس‌بوک جدید هستید، احتمالاً بیشتر از آنچه که پیش‌بینی شده بود؛ باید منتظر بمانید. براساس یک گزارش جدید، مایکروسافت تصمیمی برای عرضه‌ی سرفیس‌بوک‌ جدید خود تا سال آینده ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از خبرنگاران وب‌سایت ZDNet با نام «مری جو فولی» به نقل از منابع مطلع اعلام کرده است که سرفیس‌بوک جدید مایکروسافت که با نام «سرفیس‌بوک ۲» شناخته می‌شود؛ تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد. در حالی‌که طرفداران برای عرضه سرفیس‌ بوک جدید در اواخر امسال لحظه‌شماری می‌کردند؛ گمان می‌رود تنها مدل رده‌بالای سرفیس پرو با پشتیبانی از LTE در اواخر اکتبر به‌صورت رسمی معرفی شود.

با توجه به این موضوع، اگر برای خرید سرفیس‌بوک ۲ یا حتی گوشی سرفیس‌فون منتظر مانده‌اید؛ به‌نظر می‌رسد که فعلاً این انتظار پایان نخواهد یافت. البته در حال‌حاضر، اطلاعات چندان موثقی از زمان عرضه‌ی سرفیس‌فون وجود ندارد؛ اما ZDNet مدعی است که گوشی رده‌بالای سرفیس‌فون در بهترین حالت تا سال ۲۰۱۸ معرفی نخواهد شد.

برای آشنایی با سرفیس‌فون، بد نیست اشاره کنیم که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر پشتیبانی این مدل از برنامه‌های ۳۲ بیتی وجود دارد. با این‌حال در هنگام استفاده از سرفیس‌فون، تنها به برنامه‌های فروشگاه ویندوز استور محدود خواهید بود. سرفیس‌فون همچنین قابلیت‌های متنوعی را ارائه خواهد داد که پشتیبانی از قلم «سرفیس‌پن» یکی از ویژگی‌های احتمالی آن است. پیش‌تر گمان می‌رفت این مدل در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شود؛ اما مدتی بعد مشخص شد که مایکروسافت تا سال آینده، برنامه‌ای برای عرضه این مدل به بازار ندارد.

با اینکه سرفیس‌بوک ۲ در رویداد خبری مایکروسافت در اواخر ماه اکتبر معرفی نخواهد شد؛ اما معرفی تبلت سرفیس پرو جدید با پشتیبانی از LTE می‌تواند به گسترش قابلیت‌های تبلت هیبریدی مایکروسافت کمک کند. ردموندی‌ها، پیش‌تر تأیید کرده بودند که نسخه دیگری از تبلت سرفیس پرو جدید را با پشتیبانی از LTE ارائه خواهند داد. البته تفاوت‌های این مدل با سرفیس پرو جدید هنوز مشخص نشده است؛ اما در ماه آینده، جزئیات بیشتری از این مدل به‌صورت رسمی ارائه خواهد شد.

خاطرنشان می‌کنیم که هیچ‌یک از این گمانه‌زنی‌ها به‌صورت رسمی توسط مایکروسافت تأیید نشده‌اند؛ حتی نمی‌دانیم که آیا مایکروسافت به عرضه سرفیس‌فون همچنان امید دارد یا از معرفی این مدل، صرف‌نظر کرده است. در همین رابطه، باید اشاره کرد که مایکروسافت یک رویداد خبری در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر ماه) برگزار خواهد کرد. رویداد خبری جدید ردموندی‌ها با محوریت «واقعیت افزوده» برگزار خواهد شد و گمان می‌رود هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوزی جدید در این رویداد خبری معرفی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفیس بوک جدید مایکروسافت تا سال 2018 عرضه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..