تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار برانکو به پرسپولیسی‌ها

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز را از ساعت 17:35 در ورزشگاه شهید کاظمی پس از صحبت‌های برانکو شروع کردند.

سرمربی سرخپوشان در جمع شاگردانش گفت: بازی در اصفهان مقابل سپاهان، یک دیدار حساس و یک پیش بازی خوب برای دیدار با الهلال است و با تمام تمرکز آماده این بازی می‌شویم.

وی افزود: با حداکثر توان در برابر سپاهان بازی کنید تا در بازی با الهلال هم موفق باشید و با یک برد شیرین به افتخاری بزرگ برای ایران، تیم پرسپولیس و هواداران دست یابید.

* اولین مرحله تمرین امروز طبق روال همه روزه به حرکات سه گانه؛ حرکت از روی موانع، حرکات تعادلی و به جای کار با توپ سنگین، حرکت از روی حلقه و لابلای نیزه‌ها بود که زیر نظر مارکو انجام شد.

* بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و پاس‌های تکضرب و سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس فردا با اتوبوس اختصاصی خود راهی اصفهان می‌شود و ساعت 20 روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار برانکو به پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..