تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستورات تاکتیکی لیونل مسی به جانشین دمبله!

۶۰۱۹۹۴

۱۰۶  بازدید

جرارد دلوفئو، ستاره جوان بارسا در بدو ورود به میدان با توصیه های تاکتیکی لیونل مسی مواجه شده است.

ورزش سه: جرارد دلوفئو، ستاره جوان بارسا در بدو ورود به میدان با توصیه های تاکتیکی لیونل مسی مواجه شده است.

 مصدومیت عثمان دمبله در همان دقایق ابتدایی باعث تعویض وی در دیدار برابر ختافه شد تا جرارد دلوفئو جای او را در میدان بگیرد.

طبق ادعای اسپورت، ستاره آرژانتینی بلوگرانا از دلوفئو خواسته تا به فضای سمت راست برود تا جناح چپ در اختیار یوردی آلبا باشد.

دستورات تاکتیکی لیونل مسی به جانشین دمبله!

در این شرایط، مسی 2 گزینه برای ارسال پاس یعنی هم دلوفئو و هم آلبا را در اختیار دارد و همچنین از نظر او جناج راست نیز از نظر دفاعی در شرایط بهتری قرار می گیرد.

اگرچه لیونل مسی در این سیستم احساس راحتی بیشتری می کند؛ اما در دیدارهایی که قرار است آلبا استراحت کند، ممکن است طبق نظر والورد از دلوفئو در سمت چپ استفاده شود؛ زیرا لوکاس دینه در هجوم خیلی موفق نیست؛ اما به هر حال احتمالا سرمربی بارسا از روشی استفاده می کند که مسی در آن راحت تر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستورات تاکتیکی لیونل مسی به جانشین دمبله!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..