تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال خوزستان به اسپانسر تیم واگذار می‌شود

۶۰۱۹۲۱

۷  بازدید

باشگاه استقلال خوزستان که زیر نظر گروه ملی صنعتی قرار دارد طی روزهای آینده به اسپانسر فعلی تیم واگذار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان بعد از مشکلات مالی که برای شرکت گروه ملی به وجود آمد نتوانست هزینه‌هایش را تامین کندو با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد.و

بعد از پایان فصل قبل در شرایطی که تیم وضعیت نا مناسبی داشت اداره کل ورزش و جوانان استان از این باشگاه حمایت کرد و قرار شد اگر باشگاه متقاضی داشته باشد واگذار شود.

شرکت کشت و صنعت هفت تپه که در حال حاضر اسپانسر تیم استقلال خوزستان است متقاضی خرید این باشگاه شده و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید طی روزهای آینده این باشگاه به این اسپانسر واگذار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال خوزستان به اسپانسر تیم واگذار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..