تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه مدیرعامل استقلال به رئیس سازمان لیگ

۶۰۱۹۱۷

۲۰۶  بازدید

مدیرعامل باشگاه استقلال به رئیس سازمان لیگ در خصوص حق پخش تلوزیونی و احقاق حقوق باشگاه‌ها نامه‌‌ای ارسال کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ خواهان رسیدگی به موضوع حق پخش تلویزیونی شد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای بهاروند

ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ج.ا.ا

موضوع: خق پخش تلویزیونی

با سلام و احترام،

نظر به مصوبه مجمع فدراسیون فوتبال ج.ا.ا در خصوص احقاق خق پخش تلویزیونی مسابقات از صدا و سیما و با عنایت به مشکلات مالی فراوان باشگاه ها و هچمین اخطارهای فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص مجوز حرفه ای گری و جلوگیری از حضور در جام باشگاه هاسی آسیا سال 2018 سریعا با قید فوریت نسبت به موضوع از طریق صدا و سیما اقدام عاجل مبذول فرمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه مدیرعامل استقلال به رئیس سازمان لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..