تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیدجلال هست ولی کم است!

۶۰۱۹۱۳

۲۵۴  بازدید

سیدجلال حسینی، ستون قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس بود. مدافعی که با نمایش‌های اطمینان‌بخش و عملکرد کم‌نقص در ترکیب تیم برانکو، آماری شگفت‌آور را در ترکیب این تیم رقم زد.

آی‌اسپورت: سیدجلال حسینی، ستون قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس بود. مدافعی که با نمایش‌های اطمینان‌بخش و عملکرد کم‌نقص در ترکیب تیم برانکو، آماری شگفت‌آور را در ترکیب این تیم رقم زد. وقتی شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس اضافه شد، بیرون‌نشستن سیدجلال حتی به ذهن پرسپولیسی‌ها نیز خطور نمی‌کرد اما از شروع فصل، تنها این اسم سیدجلال بود که در کنار تیم دیده شده و در جریان بازی‌های تیم برانکو، اثری از این بازیکن باتجربه در ترگیب نبود.

قرمزها بدون او از گردنه سخت الاهلی عبور کردند. بدون او بازی‌های‌شان در لیگ را پیش بردند و سید در بیشتر بازی‌ها تنها از روی سکو نظاره‌گر نمایش سرخپوشان بود.سریال آسیب‌دیدگی‌های او قبل از مسابقه سوپرجام با نفت تهران آغاز شد تا این بازیکن از شروع فصل هرگز وضعیت پایداری نداشته باشد.

حسینی در جدال حساس با سپاهان نیز تیم‌اش را همراهی نخواهد کرد اما شاید بازی با الهلال، زمانی برای بازگشت او به میادین باشد. در سال منتهی به جام جهانی، مدافع شماره 4 پرسپولیس قصد ندارد فشار زیادی به بدن‌اش وارد کند و شانس حضور در روسیه را از دست بدهد. او همچنان در تیم برانکو حضور دارد اما صاحب نقشی به مراتب کم‌اهمیت‌تر از گذشته شده است. سیدجلال هست اما کم است و پرسپولیس برای هفته هفته‌های سخت باقی‌مانده در این فصل، باید روی زوج انصاری و شجاع حساب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیدجلال هست ولی کم است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..