تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب بالوتلی به دعوای نیمار و کاوانی

۶۰۱۹۰۱

۷۴۲  بازدید

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی جنجالی، فرصت اظهارنظر در مورد تنش اخیر بین نیمار و کاوانی را از دست نداد و در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

ورزش سه: همانطور که پیش بینی می شد، ورود نیمار به پی اس جی حاشیه ها در این باشگاه را بیش از گذشته افزایش داده است.

گفته می شد که بین او و کاوانی اختلافاتی وجود دارد و این موضوع در بازی دو شب پیش برابر لیون، رنگ واقعیت به خود گرفت و علنی شد. این دو بازیکن بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی با یکدیگر اختلاف دارند و مقابل لیون نیز بر سر همین مساله با یکدیگر به مشکل برخوردند.

ماریو بالوتلی، ستاره سابق اینتر، میلان و من سیتی که از سال گذشته به نیس پیوسته، با گذاشتن عکس صفحه اول نشریه اکیپ در استوری اینستاگرام خود به دفاع همه جانبه از نیمار پرداخت و نوشت:« نیمار تو حتی نباید برای زدن ضربات (آزاد و پنالتی) از کسی اجازه بگیری.»

 واکنش جالب بالوتلی به دعوای نیمار و کاوانی

در واقع بالوتلی معتقد است که توانایی های نیمار به حدی است که کاوانی نباید خود را با او مقایسه کند. لازم به ذکر است که بالوتلی و کاوانی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و در بازی فصل گذشته نیس و پی اس جی تا مرز درگیری فیزیکی نیز پیش رفتند.

 واکنش جالب بالوتلی به دعوای نیمار و کاوانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب بالوتلی به دعوای نیمار و کاوانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..