تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم حمایت روانی تیم درمانی از مصدومان حوادث

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا صفت گل، مسئول اورژانس های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زهدان، در گفتگو با شبکه رادیویی سلامت اظهار کرد: حمایت روانی از مصدومان حوادث در شرایط بحران علاوه بر این که نقشه راه تیم درمانی است، می تواند در مدیریت صحنه نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

صفت گل با اشاره به اهمیت حمایت روانی تیم درمانی از مصدومان حوادث   تصریح کرد: در این بین نباید از افرادی که در صحنه حادثه حضور دارند غافل بود.

وی عنوان کرد:  آشنا نبودن افراد با حوادث و متشنج کردن اوضاع، کار تیم درمانی را مشکل می کند که لازم است با فرهنگسازی مناسب هنگام بروز حادثه، تماس با اورژانس اولین اقدام باشد.

این روانشناس تصریح کرد: حفظ جان بیمار و سلامتی او برای ما حائز اهمیت است و آشنا نبودن افراد با کمک های اولیه می تواند عوارض جبران ناپذیری مانند قطع نخاع و حتی از دست دادن عضو را به دنبال داشته باشد.

یادآور می شود، نخستین جشنواره کشوری «پیشگیری از سوانح و حوادث» به همت شبکه رادیویی سلامت از چهارم شهریور ماه آغاز شده است و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود تا یکم آذر ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی info@jpsh.ir یا سایت جشنواره به نشانی www.jpsh.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم حمایت روانی تیم درمانی از مصدومان حوادث»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..