تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته منتشر شد

کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته منشر شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از امروز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داوطلبان متقاضی در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org  برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ صد و بیستمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته(Tolimo:E-A2017)، صبح روز پنجشنبه مورخ 96/6/30 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 96/6/29 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کنند.

انتهای پیام/

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..