تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسرین مقانلو به «افسانه هزارپایان» پیوست

نسرین مقانلو به «افسانه هزارپایان» پیوستبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری سریال «افسانه هزارپایان» به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهریور ماه در شهرک غزالی کلید خورده بود، ادامه دارد.

با برنامه‌ریزی انجام شده نسرین مقانلو به جمع بازیگران این سریال اضافه شد و به عنوان یکی از نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش می‌کند.

«افسانه هزار پایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال قرار است در ۵۲ قسمت به تولید برسد و از شبکه نسیم روی آنتن برود.

سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌ خود مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند ...

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به نسرين مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصر، امیر آتشانی، پروین قائم مقامی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.

 انتهای پیام/

بازیگر مختارنامه به سریال کمدی پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسرین مقانلو به «افسانه هزارپایان» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..