تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکی هیلی: گزینه‌هایی برای نابودی کره شمالی داریم

نیکی هیلی: گزینه هایی برای نابودی کره شمالی داریم

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» با انتشار خبری فوری به اظهارات تهدیدآمیز «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد درباره کره شمالی پرداخت.

به گزارش شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن»، نماینده آمریکا در سازمان ملل در این خصوص اعلام کرد: همه دیدند که تحریم ها علیه کره شمالی موفق بود.

«نیکی هیلی» با اشاره به تهدید ماه گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر «آتش و خشم» این کشور علیه کره شمالی ادامه داد: گفته ترامپ تهدید توخالی نبود.

وی که کشورش در ۶ آگوست سال ۱۹۴۵ با استفاده از تسلیحات ممنوعه اتمی در ژاپن موجب کشته شدن چند ۱۰ هزار نفر شد، در ادامه افزود: «جیمز ماتیس» وزیر دفاع ما انبوهی از گزینه ها را برای نابودی کشوری با ۲۵ میلیون نفر جمعیت در اختیار دارد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل خاطر نشان کرد: اگر گزینه های دیپلماتیک ما درباره کره شمالی به پایان برسد، ارتش آمریکا این کار را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/  

نیکی هیلی از گزینه هایی برای نابودی کره شمالی خبر داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکی هیلی: گزینه‌هایی برای نابودی کره شمالی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..