تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی خط ویژه دانش‌آموزی با فعالیت 10 دستگاه اتوبوس

راه‌اندازی خط ویژه دانش‌آموزی با فعالیت 10 دستگاه اتوبوسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اصغر نیشابوری گفت: امسال مسیری در محدوده قاسم‌آباد و صدمتری ویژه خط دانش‌آموزی تعیین شده که به وسیله 10 دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده با سرفاصله کم به دانش‌آموزان سرویس‌دهی می‌کند.

 وی گفت: در حال حاضر بازدیدهای فنی اتوبوس‌ها، نظافت و شست و شوی داخل و بیرون و همچنین نظافت پرده‌های اتوبوس انجام شده است.

 وی افزود: امسال حدود 80 دستگاه مینی‌بوس برای سرویس مدارس ساماندهی شده است که قبل از آن انتشار فراخوان و شناسایی شرکت‌های دارای پروانه مجری سرویس مدارس انجام شده است.

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین 32 دستگاه اتوبوس ویژه استفاده دانش‌آموزان مناسب‌سازی شده است که به فراخور در اردوهای تفریحی و خطوط دانش‌آموزی استفاده خواهد شد.

 انتهای پیام// م.م

 اقدامات شهرداری مشهد برای استقبال از سال تحصیلی جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی خط ویژه دانش‌آموزی با فعالیت 10 دستگاه اتوبوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..