تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح تونل جاده سنندج - مریوان در سال آینده

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منصور مرادی با اعلام این خبرگفت: تمام ۴۰ میلیارد بدهی پروژه جاده مریوان سنندج پرداخت شده است و در طول چند ماه اخیر که پروژه به دلیل ریزش‌های تونل باغان متوقف شده بود از سر گرفته شده و ریزش برداری تونل شروع شده است.

وی افزود: با اختصاص ۱۹ میلیارد تومان به جاده مریوان سنندج، این پروژه در سال‌های آینده افتتاح می‌شود و جاده فعلی این محور که ۴۰ نقطه حادثه خیز دارد با اعتباراتی که جذب شده است، روکش آسفالت می‌شود.

نماینده مریوان بیان کرد: جاده روستایی سه‌راه بیکره به دزلی در چند روز آینده روکش آسفالت می‌شود و همچنین با رایزنی‌های انجام گرفته ۳ میلیارد تومان برای روکش آسفالت مریوان - مرز باشماق تخصیص یافته است که در آینده اجرا خواهد شد.

مرادی در ادامه تصریح کرد: دستور مطالعه احداث تونل هورامان در مراحل نهایی است که در صورت تایید طرح توجیهی و تصویب پروژه با احداث ۷۰۰ متر تونل، ۱۱ کیلومتر از جاده پر پیچ و خم گردنه ژالانه حذف می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیرعامل مخابرات استان کردستان شهر هورامان و روستای دزلی در هفته‌های آینده تحت پوشش اینرنت G 3 قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه به عملکرد خوب شهرداری مریوان در خصوص ایجاد فضای سبز و احداث پارک‌ها اشاره کرد و افزود: شهرداری خود مجری اجرای ایجاد فضای سبز و احداث پارک‌ها بوده است که با این کار از یک طرف باعث حذف سود پیمانکارها و از طرف دیگر باعث بدهی به نیرو‌های شهرداری شده است.

مرادی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از امور مالیاتی برای شهرداری مریوان جذب شده است که امیدوارم با نشست‌هایی که با شورا و مسئولین شهرداری خواهیم داشت موضوع حقوق کارگران پیگیری و حل شود.

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری بحث منطقه آزاد از زیر نظر معاون رئیس جمهور به وزیر اقتصاد و دارایی انتقال یافته است که این مسئله نیازمند این است که مجددا محدوده منطقه آزاد مشخص شود و به تصویب هئیت دولت برسد و بعد از تصویب کمیسیون اقتصادی به صحن علنی مجلس می‌رود که انتظار داریم باتوجه به دید مثبت هئیت دولت و اکثریت نمایندگان مجلس به تصویب برسد.

مرادی در پایان به مسئله انتخاب استاندار کردستان اشاره کرد و گفت: با توجه به آراء ۷۳ درصدی مردم کردستان به رئیس جمهور منتخب، انتظار داریم استاندار بومی برای کردستان انتخاب شود.

انتهای پیام/م

دستور مطالعه احداث تونل هورامان در مراحل نهایی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح تونل جاده سنندج - مریوان در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..