تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش پرچمداران بصیرت درشهرستان قروه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ فرماندار قروه در این مراسم با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس، دلاوری های صورت گرفته در دفاع مقدس را نشئت گرفته از قیام عاشورا دانست و گفت: کار هیئت های مذهبی خدایی است و کاری هم که برای خدا باشد در دل های مردم اثرگذار خواهد بود.

پرویز کولانی با بیان اینکه هر نوع مراسمی جو خاص خود را دارد، افزود: مراقبت از نفس درون، رعایت نظم و ترتیب برای مدیریت بهتر کار در این ایام ضروری است.

به گفته وی متأسفانه امروزه در بیشتر مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی فقط جنبه ظاهری کار دیده و در واقع به شور جریان پرداخته می شود این در حالی است که عمق محتوایی کار باید رصد شود.

کولانی با تأکید بر فهم واقعه عاشورا و بیان آن به جوانان، تصریح کرد: باید در کنار شور حسینی به شعور حسینی توجه شده و آن هدفی که قیام عاشورا به دنبال آن بود را نشان داد.

وی مبحث مهم در ایام دهه محرم را وحدت جامعه دانست و عنوان کرد: در هر منطقه ای مؤلفه های تأمین امنیت متفاوت است و در کردستان و بالأخص در قروه مهمترین مؤلفه تأمین امنیت، وحدت میان مردم است.

کولانی به گره خوردن امنیت در قروه با وحدت اشاره کرد و گفت: تمامی این ایام فرصتی است در راستای حفظ و تقویت وحدت جامعه و باید به گونه ای کار شود که بعد از هر برنامه و مناسبتی شاهد تقویت وحدت در جامعه و نگاه عمیق تر در کنار تقویت دشمن شناسی باشیم.    

انتهای پیام/م

همایش پرچمداران بصیرت درشهرستان قروه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش پرچمداران بصیرت درشهرستان قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..