تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال ۱۳۰۰ اثر به جشنواره بین‌المللی «وقف چشمه همیشه جاری» در کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت الاسلام مصطفی نوروزی، امروز  در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی وقف چشمه همیشه جاری گفت: پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» از آذرماه سال ۹۵ در سه رشته کاریکاتور، نقاشی و تصویر سازی آغاز شد که در این راستا پنج ورک شاپ در استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، همدان و لرستان برگزار شد.

وی افزود: توزیع ۳۰ هزار پوستر جشنواره، برگزاری چندین نشست هم اندیشی، ارسال ۱۰ هزار پیامک به هنرمندان شاخص، ۵۰ خبر در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان، ۵۰ هزار بازید از فراخوان فضای مجازی جشنواره و ... از جمله اقدامات این اداره در این راستا بوده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت بین‌المللی عنوان کرد: ۴۵۰ اثر از کشورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این امر نشان از استقبال هنرمندان سایر کشورها از این جشنواره دارد .

وی با اشاره به ارسال 850 اثر به دبیرخانه جشنواره، افزود: به تفکیک در بخش اصلی جشنواره نیز ۱۵۰ اثر در بخش کاریکاتور، ۱۰۰ اثر تصویرسازی، ۳۰ اثر نقاشی، ۲۰۰ اثر کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال شد.

حجت الاسلام نوروزی افزود: استان کردستان یکی از استان‌هایی است که مردم آن از دیرباز نسبت به موضوع وقف آگاه بوده و نقش ویژه‌ای در ترویج این سنت حسنه داشته‌اند و سابقه دیرینه تعدادی از موقوفات به حدی بوده که قابل مطرح شدن در سطح کشور است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان کردستان وجود دارد، عنوان کرد: تعداد رقبات این موقوفه‌ها یک هزار و ۱۸ رقبه بوده است که می‌توان گفت کردستان یکی از استان‌های موقوفه محور کشور است.

 انتهای پیام/م

توزیع ۳۰ هزار پوستر درجشنواره بین‌المللی «وقف چشمه همیشه جاری» 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال ۱۳۰۰ اثر به جشنواره بین‌المللی «وقف چشمه همیشه جاری» در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..