تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلب 500 میلیارد ریالی داروخانه های قم از سازمان های بیمه گر

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،عضو هیات مدیره انجمن داروسازان قم با بیان این که داروخانه های قم 500 میلیارد ریال از سازمان های بیمه گر طلب دارند گفت: سازمان های بیمه گر بدهی خود را تا پایان بهمن ماه سال گذشته به داروخانه ها پرداخت کرده اند و از اسفندماه پارسال تاکنون، مبلغ بدهی بسیار رقم قابل توجهی شده و مشکلاتی را به لحاظ اقتصادی برای داروخانه ها ایجاد کرده است.

اکرمی با بیان این که 160 داروخانه دولتی و خصوصی در قم فعالیت دارد، افزود: طلب داروخانه ها تاکنون باعث تعطیلی هیچ یک از این داروخانه نشده است، ولی آنها با وجود تمام مشکلاتی که به لحاظ مالی دارند، به سختی ارائه خدمات می دهند.

وی گفت:برخی داروخانه ها به دلیل فروش داروهای خاص، علاوه بر خدمات رسانی به همشهریان، به مراجعانی از دیگر استان های همجوار نیز خدمات رسانی می کنند.

 عضو هیات مدیره انجمن داروسازان قم  تصریح کرد: بیشتر همکاران داروساز برای جبران کمبود نقدینگی در داروخانه ها به گرفتن وام از موسسه های مالی یا بانک ها با سودهای بالا متوسل شده اند و از طرف دیگر از خریدهای غیرضروری و یا خرید دارو برای فصل های پاییز و زمستان امتناع کرده اند.

اکرمی خاطرنشان کرد: نیازهای دارویی و تجهیزات پزشکی یک داروخانه برای فصل های پاییز و زمستان باید از الان پیش بینی و خریداری شود و در غیراینصورت استان قم مقداری از لحاظ دارویی با کمبود مواجه می شود.

وی تصریح کرد: همیشه بدهی سازمان های بیمه گر به داروخانه ها به دلیل بررسی اسناد و صدور صورتحساب حداکثر سه ماهه بوده، ولی درحال حاضر به هفت ماه افزایش یافته است.

 عضو هیات مدیره انجمن داروسازان قم با اشاره به این که ممکن است سازمان های بیمه گر نیز با کمبود نقدینگی و اعتبار مواجه باشند، گفت: انجمن داروسازان قم تلاش می کند با سازمان های بیمه گر برای پرداخت هر چه سریع تر مطالبات و همچنین با بانک ها برای کاهش سود تسهیلات وارد مذاکره شود و با برگزاری جلسه هایی، این مشکلات تا حدودی مترفع شود.

اکرمی با بیان این که 48 شرکت توزیع کننده دارو در استان قم فعال است، بیان کرد: هفت داروخانه دولتی از ابتدای تابستان پارسال تاکنون حدود 200 میلیارد ریال به شرکت های توزیع دارو بدهکار هستند و اگر این مبلغ پرداخت نشود، این شرکت ها در تامین دارو با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: 153 داروخانه استان قم خصوصی است که معمولا بدهی خود را به شرکت های توزیع دارو به روز پرداخت می کنند، در غیراین صورت سهمیه دارویی آن ها قطع می شود. 

انتهای پیام/ش

بدهی 500 میلیارد ریالی سازمان های بیمه گر به داروخانه های قم
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلب 500 میلیارد ریالی داروخانه های قم از سازمان های بیمه گر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..