تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح روانسازی ترافیک ویژه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196432

رئیس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: طرح پلیس راهور تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد اما طی ۱۵روز ابتدایی سال تحصیلی با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سرهنگ مهدی محمدی رییس پلیس راهور استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مرکز پلیس راهنمایی رانندگی قزوین اظهار کرد: در زمان بازگشایی مدارس با ترافیک زیادی مواجه خواهیم بود که برای مدیریت این شرایط پلیس برنامه ریزی خاصی کرده است. 


وی افزود: پلیس راهور با بکارگیری همه امکانات و اقدامات کنترلی و طرح‌های لازم نسبت به روانسازی و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی اقداماتی را در دو مرحله پیش از شروع سال تحصیلی و حین سال تحصیلی انجام می دهد. 

این مسئول ادامه داد: طرح‌های پلیس راهور شامل برخورد با تخلفاتی که باعث کندی عبور و مرور می‌شود، برخورد با توقف دوبله در معابر و سد معبر، برخورد با تجاوز به پیاده روها، استفاده از تلفن همراه، کنترل سرویس مدارس و خودروهایی که فاقد کنترل فنی، است. 

وی با اشاره به اینکه رسیدگی سریع به تصادفات برای رفع گره‌های ترافیکی ضروری است، عنوان کرد: هدف از اجرای طرح‌ها افزایش ایمنی و ایجاد آسودگی برای والدین دانش آموزان در هنگام تردد به مراکز آموزشی است. 

طرح پلیس راهور تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد
محمدی بیان کرد: پلیس راهور قبل از آغاز سال تحصیلی جلساتی با شهرداری و اتوبوسرانی و آموزش و پرورش برگزار شده و نسبت به ایمنی ترافیک دانش آموزان طرح‌های جدی اجرا می‌شود. 

وی اضافه کرد: ۵۰تیم خودرویی و موتوری و پیاده نسبت به روانسازی ترافیک حضور دارند، سال تحصیلی گذشته ۱۴هزار فرهنگیار پلیس و 160پلیس مدرسه و 170 هزار همیار پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیک آموزش صورت گرفته است امسال همین تعداد آموزش صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور عنوان کرد: با هماهنگی شورای ترافیک نسبت به رفع نواقص تابلوهای راهنمایی رانندگی و 
نصب سرعتگاه استاندار در مسیر مراکز آموزشی و تکمیل روشنایی مکان‌های پیرامون آموزشگاه‌ها اقدام خواهد شد. 

وی ابراز کرد: در اولین روز بازگشایی مدارس از ظرفیت ۱۶۰ پلیس مدرسه برای تردد دانش آموزان استفاده می‌شود، همچنین پلیس انتظامی روبروی مراکز آموزشی مستقر و با تخلف موتورسواران برخورد می‌شود. 

این مسئول عنوان کرد: در ایام نزدیک به شروع بازگشایی مدارس تا ۱۵مهر ساخت وساز و بهسازی معابر ممنوع خواهد بود، همچنین سرویس مدارس باید دارای دارای معاینه فنی باشند، همچنین تاکسیرانی ۱۴۰۰دستگاه را ساماندهی کرده است و خانواده‌ها از سرویس مدارسی که تاکسیرانی معرفی کرده استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: طرح پلیس راهور تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد اما طی ۱۵روز ابتدایی سال تحصیلی با شدت بیشتری پیگیری می‌شود، همچمین سواری‌های شخصی که قرار است به عنوان سرویس مدارس استفاده شوند باید از طریق تاکسیرانی ساماندهی شوند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح روانسازی ترافیک ویژه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..