تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 8درصدی تماس‌ها با پلیس 110 در قزوین

ساعت: 13:59 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196420

رئیس پلیس عملیات قزوین بیان کرد: 114 هزار و 295 تماس ضبط شده با 110 انجام شده که 49 درصد این تماس‌ها عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛سرهنگ حمید محبعلی، رئیس پلیس راهور استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مرکز پلیس راهنمایی رانندگی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح کلی ترافیک ویژه بازگشایی مدارس از ۲۰روز گذشته با برگزاری جلساتی شروع شد. 


وی افزود: طرح کلی ترافیک ویژه بازگشایی مدارس با حضور همه رده‌ها با هدف افزایش امنیت دانش آموزان و دانشجویان انجام می‌گیرد؛ این طرح از ابتدای مهرماه اجرا می‌شود و از کلیه توان پلیس ستادی و اجرایی استفاده خواهد شد. 

این مسئول بیان کرد: بیشتر خیابان‌هایی که مدارس در آن متمرکز هستند و در حالت کلی کلیه مدارس سطح استان در ۱۵روز ابتدای مهر تحت پوشش پلیس قرار می‌گیرند. 

وی با اشاره به سه رویکرد پلیس در دوره بازگشایی مدارس گفت: اولین رویکرد پلیس طرح‌های ترافیکی است و ارتقای امنیت دانش آموزان و امنیت پیرامون و سرویس‌های مدارس است.

محبعلی عنوان کرد: رویکرد دوم پلیس سرویس‌های مدارس است که رانندگان از لحلظ بحث‌های انتظامی باید تایید صلاحیت شوند؛ رویکرد بعدی جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی است. 

وی ادامه داد: خانواده‌های دانش آموزان باید از حضور پلیس احساس امنیت و ارامش را داشته باشند؛ هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش انجام شده که در صورت مشاهده هرگونه مورد انتظامی با کلانتری‌ها هماهنگ شود.

تماس‌های غیرقابل رسیدگی 11 درصد کاهش یافت 
رئیس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: رویکرد دیگر پلیس که مخصوص پانزده روز ابتدایی سال تحصیلی نیست و در کل سال انجام می‌شود؛ آموزش همگانی است که با همکاری معاون اجتماعی در مدارس انجام می‌گیرد. 

وی تاکید کرد: بازدید مدارس و دانشگاه‌ها از مراکز پلیس به مناسبت هفته ناجا صورت می‌گیرد، همچنین در بحث انتظامی پنج نفر کارشناس هر هفته در مدارس حضور دارند و جلسات آموزشی برای در هدفمندشدن تماس‌های ۱۱۰برگزار می‌شود. 

این مسئول عنوان کرد: پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در پیرامون مدارس حضور دارد و با اراذل و اوباش و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر و فعالیت‌های گروه‌های معاند نظام انجام می‌گیرد.

وی اذعان کرد: برای حضور سریع نیروهای ۱۱۰ به محل حادثه تیم‌های ما در چهار نقطه متمرکز می‌شوند. 


محبعلی در خصوص تماس‌های انجام شده با پلیس 110 استان طی شش ماه ابتدایی سال جاری گفت: 114 هزار و 295 تماس ضبط شده با 110 انجام شده که 49 درصد این تماس‌ها عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است. 

وی ادامه داد: 50 درصد تماس‌ها با پلیس 110 مربوط به مشاوره و راهنمایی از سوی مشاوران پلیس بوده که 14 درصد افزایش داشته است و یک درصد موارد غیرقابل رسیدگی بود که شاهد 11 درصد کاهش بودیم. 

رئیس پلیس راهور استان قزوین در پایان بیان کرد: پنج الویت اصلی ما در حوزه پلیس 110، موارد تصادفات، جرایم علیه اموال و اشخاص عمومی، درگیری، مواد مخدر و اختلافات خانوادگی بود و سرقت جزو اولویت‌های بعدی قرار گرفته است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 8درصدی تماس‌ها با پلیس 110 در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..