تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌هایم را در 8 حوزه برای شهر زنجان اجرا می‌کنم/ در حوزه عمرانی اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

ساعت: 13:39 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196387

شهردار منتخب زنجان با اشاره به مهمترین برنامه‌های خود برای توسعه شهر زنجان گفت: برنامه‌هایم را در 8 حوزه برای شهر زنجان اجرا می‌کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح‌الله معصومی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهم واقعیت‌ها را منعکس کنند، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم برای توسعه شهر تلاش کنیم و در این راستا همه باید گرایش‌های سیاسی و جناحی و یا هر موضوع حاشیه‌ای را کنار بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بنده با یک برنامه منسجم به شهر زنجان آمدم عنوان کرد: شاید از تنها گزینه‌هایی بودم که برنامه بسیار مفصل و مدونی بر اساس شناختی که از شهر زنجان پیدا کرده بودم، ارائه کردم.

شهردار منتخب زنجان گفت: با یک تیم مطالعاتی به شهر زنجان آمده و مطالعاتی را انجام دادیم، ما مشکلات شهر زنجان را در هشت حوزه تقسیم کردیم و برای هرکدام نیز برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم کردیم.

وی با بیان اینکه این هشت حوزه شامل حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری، فرهنگی اجتماعی، مدیریت منابع انسانی و حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری است، ابراز کرد: احساسم این بود که در این هشت حوزه کارهای بسیار مهم و اساسی را باید انجام بدهیم.

معصومی با اعلام اینکه ما این هشت حوزه را اولویت بندی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکسری برنامه‌ها برای سال اول، یکسری برنامه‌ها برای سال دوم و یکسری را نیز برای سالهای سوم و چهارم تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت رد سال نخست اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌های میان مدت برای سال دوم و برنامه های بلند مدت را سالهای سوم و چهارم در نظر گرفته‌ایم، یعنی برای چهار سال شهر زنجان برنامه داریم.

شهردار منتخب زنجان با اظهار اینکه در پروژه‌های عمرانی اولویت با تعیین تکلیف و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام زنجان باید تعیین تکلیف شوند و هرچه سریع‌تر مردم لذت استفاده از این پروژه‌ها را بچشند.

وی بیان کرد: به درازا کشیده پروژه‌ها هم  سبب نارضایتی مردم می‌شود و هم  از نظر بازده و صرفه اقتصادی آن پروژه منطقی محسوب نمی‌شود از ارزش خود را از دست می‌دهد.

معصومی با بیان اینکه در حوزه ترافیک تاکید ما این است که حمل و نقل پاک‌، سالم و عمومی را با تاکید بر حوزه مرکزی دنبال کنیم، گفت: حمل و نقل پاک و همچنین هوشمندسازی از جمله موضوعاتی است که مورد تاکید بنده بوده قصد داریم در شهر زنجان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: در خدمات شهری در حوزه مبلمان، سیما و منظر شهری، رفت و روب در فصول سرد، تجهیز آتش نشانی برنامه‌هایی داریم که در این سه بازه زمانی تعریف کرده‌ایم.

شهردار منتخب زنجان با بیان اینکه در حوزه‌های منابع انسانی و جذب سرمایه‌گذار و گردشگر گفت: اعتقاد ما این است که زنجان شهری با ظرفیت‌های بسیار بالا در همه حوزه‌ها است، در حوزه تاریخی بناهای ارزشمندی دارد که بزرگترین بازار سرپوشیده ایران در این شهر قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه مذهبی شهر زنجان توان تبدیل شدن به یک قطب مذهبی را در کشور دارد و با توجه به لقبی که این شهر (پایتخت شور و شعور حسینی) دارد که می‌توان رد این حوزه‌ کارهای زیادی انجام داد.

معصومی با اشاره به اینکه زنجان در حوزه‌های جاذبه‌های طبیعی و اقلیمی ظرفیت منحصر بفردی دارد، اظهار کرد: ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه گردشگری و افزایش سرمایه‌گذاری مردم بومی و افرادی که خارج از شهر زنجان هستند و مسافران در حال تردد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما قصد ماندگار کردن مسافران را داریم، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا زنجان را از مسیر سفر بودن به مقصد سفر تبدیل کنیم و بتوانیم از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری که می‌تواند به رشد و شکوفایی امور زیربنایی شهر کمک کند بهره ببریم.

شهردار منتخب زنجان در مورد ساماندهی به نیروهای شهرداری زنجان نیز گفت: یکی از آفتهایی هم نظام دولتی و هم شهرداریها دارند بزرگ شدن بیش از اندازه بدنه اینها است که شهر زنجان نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه اکثر شهرداری‌های کشور با این مشکل روبرو هستند، عنوان کرد: بدنه نیروی انسانی در شهرداریهای کشور بیشتر از حدی مورد نیاز است اما ما قصد نداریم این نیروها را تعدیل کنیم، نظر ما این است که توانمندی و ظرفیتی که نیروها دارند را شناسایی و تخصص‌ها را دسته‌بندی کنیم و در یک جا یابی منطقی این نیروها را ساماندهی کنیم.

معصومی تاکید کرد: هرچقدر این نیروها بنا به تخصص در جاهای خود قرار بگیرند، کارایی را افزایش خواهند داد، البته در کنار این قضیه ما به دنبال برون سپاری برخی از وظایف شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه برون سپاری سسب کوچک شده بدنه شهرداری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان افزایش می‌یابد، اظهار کرد: دسترسی بهتر و سهولت کارها با برون سپاری میسر می‌شود و ما نیز نقش نظارتی خود را جدی‌تر و بهتر انجام داده و خدمات بهتری ارائه می‌دهیم.

به گزارش موج رسا؛ مسیح‌الله معصومی دکترای تخصصی معماری خود را از دانشگاه علم و صنعت ایران اخذ کرده و در حال حاضر نیز عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه‌ است.

معصومی در سطح دانشگاه مدیر گروه و ریاست دانشکده را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وی مسئولیت سه معاونت حمل و نقل، فنی و عمرانی و شهرسازی شهرداری قم که سه ضلع اصلی امور زیربنایی شهر بوده را نیز برعهده داشته است.

شهردار منتخب زنجان همچنین چند سالی نیز به عنوان مشاور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران فعالیت کرده است و همچنین ریاست چندین هیئت مدیره، سرپرست قطار شهری قم و مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی سبزوار را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌هایم را در 8 حوزه برای شهر زنجان اجرا می‌کنم/ در حوزه عمرانی اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..