تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های زنجان/ 55 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد

ساعت: 13:29 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196317

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: این مدارس توسط علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گاهها ، خط های عبور دانش آموزان و غیره ایمن سازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،یعقوبعلی عبادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 180 هزار دانش آموز در 2 هزارو 400 مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار کرد: در این راستا 15 هزار پرسنل در نزدیک به 9 هزار کلاس درس  به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در روز اول مهر ماه برنامه متمرکزی با حضور مشاور وزیر در مدرسه خوارزمی برگزار می شود، ابراز کرد: کلاس بندی های در سطح مدارس و مناطق انجام شده و آماده پذیرایی از دانش آموزان است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در 34 درصد از مدارس استان زنجان فعالیت های عمرانی (جزئی و کلی) انجام شده است، عنوان داشت: فعالیت های عمرانی مدارس در غالب طرح های هجرت دانش آموزی و دانشجویی انجام شده است.

عبادی از ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این مدارس توسط علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گاهها ، خط های عبور دانش آموزان و ...ایمن سازی شده است.

توزیع کتابهای درسی در 131 کتابفروشی مجاز استان

وی با اشاره به اینکه 131 کتابفروشی مجاز در سطح استان زنجان اقدام به توزیع کتابهای دوره اول و دوم نظری متوسطه می کند، افزود: کتاب های دوره ابتدایی تهیه و در اختار مدارس قرار داده شده که با آغاز مدارس در اختار دانش اموزان قرار خواهد گرفت.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 55 مدرسه کانکسی وجود دارد، ادامه داد: در 18 روستای استان زنجان مدرسه وجود دارد ولی به علت کم بودن دانش اموزان از کانکس استفاده می شود ولی در 37 روستای استان زنجان به دلیل وجود مشکلات و نبود فضای آموزش از مدرسه کانکسی استفاده شده است.

عبادی با اشاره به اینکه آمادگی کافی و لازم را برای بازگشایی مدارس در استان زنجان فراهم شده است، اضافه کرد: جلسات و مشارک ها با حضور مسئولان در آغاز مدارس و در طول سال تحصیلی انجام می شود.

وی با بیان اینکه به  14 هزارو 594 خانوار در تابستان سالجاری در استان زنجان اسکان داده شده است، تاکید کرد: 52 هزارو 537 نفر و 8 هزارو 458 نفر روز از نظر خانوار نسبت به تابستان سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های زنجان/ 55 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..