تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگرداندن شهرستان‌‌های اطراف قره باغ به جمهوری آذربایجان ممکن است

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196398

وزیر خارجه ارمنستان در دیدار با اجماع لابی ارمنه؛

ادوارد نعلبندیان، در دیدار با اجماع ارامنه در پاسخ به سوالات روزنامه نگاران از امکان بازگرداندن شهرستان‌‌های اطراف قره باغ به جمهوری آذربایجان سخن گفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، وزیر امور خارجه ارمنستان که در ششمین اجماع عمومی ارامنه "دیاسپورای ارمنی" شرکت کرده بود در پاسخ به سوال روزنامه نگاران ابراز داشت: بازگرداندن بخشی از اراضی اشغالی مشکلی برای حل مسالمت آمیز مناقشه در پی نخواهد داشت.

به ادعای خبرنگار خبرگزاری  "aysor.am" ادوارد نعلبندیان در ارتباط با این موضوع توضیحات مفصلی ارائه نداده است.

وزیر خارجه ارمنستان عنوان کرده است: "صحبت از بخش هایی از اراضی اشغالی است که نه تهدید امنیتی و نه موانع پیشرفت برای قره باغ در پی نخواهد داشت. ارائه توضیح بیشتر در این زمینه امکان پذیر نیست، زیرا این موضوع می تواند به پیشرفت مذاکرات در این زمینه لطمه وارد کند."

لازم به ذکر است سایت "aysor.am" از رسانه‌‌های نزدیک به دولت ارمنستان می‌‌باشد و این حکومت برای اعلام غیر رسمی مواضع خود در زمینه‌‌های مختلف از این رسانه استفاده می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگرداندن شهرستان‌‌های اطراف قره باغ به جمهوری آذربایجان ممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..