تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدف مسئولان باشد

ساعت: 10:37 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1195923

فرماندار کوثر گفت: اهمیت دفاع مقدس همه ساله در تقویم ایران اسلامی با ارزش تر جلوه می دهد، فلذا احیای بیش از پیش فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدفی است می طلبد هم مردم و هم مسئولان فرهنگی به آن توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، فرماندار کوثر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی این هفته مقدس در شورای اداری شهرستان با هماهنگی های لازم انجام یافته و انتظار می رود که تک تک برنامه ها طبق مصوبات مربوطه از سوی دستگاه و یا ارگان مربوطه به نحو احسن عملیاتی شود.

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی و اقشار متعدد جامعه توجه داشته باشند که ارزش ها، آرمانها و دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس مربوط به اشخاص و یا گروه خاصی نیست، میهن اسلامی ایران در 38 سال گذشته شاهد کسب افتخارات و دستاورد های بسیاری در حوزه های متعدد شده است و این به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهنمود های رهبر انقلاب است، پس همه ما مسئول حفظ ارزش های انقلاب هستیم.

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: اهمیت دفاع مقدس همه ساله در تقویم ایران اسلامی با ارزش تر جلوه می دهد، فلذا احیای بیش از پیش فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدفی است می طلبد هم مردم و هم مسئولان فرهنگی به آن توجه ویژه داشته باشند.

علیپور با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و تشریح خاطرات هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس باید بیانگر فرهنگ ایثارگری و شهادت رزمندگان اسلام باشد، عملکرد دستگاه ها و ارگان ها باید به نحوی باشد که ضمن احیای ارزش های هفته دفاع مقدس به معنی واقعه کلمه، قشر جوان کاستی های امروزه جامعه خود را در ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس جستجو کند.

فرماندار کوثر اظهار کرد: سالروز حماسه بزرگ هشت ساله ملت ایران اسلامی بهانه ای است برای قدرشناسی از افتخارآفرینان این ملت که یاد و نام شان تا ابد جاودانه خواهد ماند و فرصتی است برای مسئولان و نسل سومی ها که در دو زمان متفاوت، شباهتی همچون ایثار، شهادت و شهامت را تجربه کرده و در زندگی روزمره خود بکار گیرند.

وی در پایان به تشریح ویژه برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و دیدار با امام جمعه شهرستان، یادواره شهدا، غباروبی مزار شهدا، برنامه های بصیرتی و دیگر مراسمات فرهنگی و ... را شاخصترین برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدف مسئولان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..