تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 100 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان رامیان+ تصاویر

ساعت: 14:01 منتشر شده در مورخ: 1396/06/28 شناسه خبر: 1196095

به همت مرکز نیوکوکاری همدلی توران فارس انجام شد؛

با کمک خیرین و مردم تعداد 100 پک شامل لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند توران فارس شهرستان رامیان و تعدادی از روستاهای اطراف آن توسط مرکز نیکوکاری همدلی توران فارس شهرستان رامیان تهیه و توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، با کمک خیرین و مردم تعداد 100 پک شامل لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند توران فارس شهرستان رامیان و تعدادی از روستاهای اطراف آن توسط مرکز نیکوکاری همدلی امام حسین(ع) توران فارس تهیه و توزیع شد.

همچنین لباس، کیف، کفش نیز از محل کمک های مردمی در کنار لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند هدیه شد.

امید آنکه هیچ دانش آموزی بخاطر فقر از تحصیل باز نماند.

از تمام خیرینی که در این راه همدل ما شدند کمال سپاس و تشکر را داریم.

kheyr1

kheyr2

kheyr3

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 100 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان رامیان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..