تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحان واسطه و امانت دار ترویج شور حسینی هستند

نریمانیسید رضا نریمانی مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:ابتدا باید به این باور برسیم که همه ما نوکر در خانه امام حسین (ع) هستیم واز برکتی که ایشان به نفس ما داده ،مردم را به سوی امام حسین هدایت کنیم.

نریمانی با تاکید بر اینکه باید قلب های مردم را به سوی امام حسین (ع) ببریم اظهارداشت: نکته مهم در این زمینه این است که مداحان باید مردم را به سوی سید الشهدا هدایت کنند نه اینکه با سبک ها و صداهای خاص مردم را به سمت خودمان گرایش دهیم، بلکه باید قلب های مردم را به سوی سالار کربلا و نهایتاٌ خدا ببریم.

مداح اهل بیت ادامه داد: اگر این را سرلوحه مداحی خودمان قرار بدهیم هیچ وقت متکبر و مغرور نمی شویم و نسبت به مردم خود برتر بینی پیدا نمی کنیم چرا که ما تنها واسطه ای هستیم که قلب ها را به امام حسین برسانیم.

این مداح اهل بیت با اشاره به داستان فطروس در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما هم مانند فطروس در رساندن سلام مردم به امام حسین (ع) عمل می کنیم و فقط قرار است واسطه ای باشیم که اشک و نوکری کردن مردم را با هر روشی از جمله شعر خوانی و مدح گفتن از اهل بیت به سیدالشهدا برسانیم و اگر مواظب این امانت مردم نباشیم، فردای قیامت گریبان گیر ما می شود.

انتهای پیام/پ

صحبت های نریمانی درباره مداحان اهل بیت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحان واسطه و امانت دار ترویج شور حسینی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..