تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است

کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ احترام به کارگران و توجه ویژه به این قشر زحمتکش از افتخارات ماست و باید به صورت عملیاتی بتوانیم نظام عادلانه ای را بین کارگران، کارفرمایان و دولت برقرار نماییم.

قطعا همه کارگران که قشر زحمتکش جامعه را تشکیل می‌دهند، با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسائلی از قبیل مسکن،درمان ،پوشاک و دریافتی حداقل کارگر مطمئنا سختی هایی را برای زندگی این قشر به وجود آورده است که حمایت دولت را در این زمینه ضروری است.

به همین جهت سراغ کسی رفتیم که از کارگران نمونه کشوری و نماینده کارگران است.

سین: خودتون را معرفی کنید؟

جیم : به نام یزدان بخشاینده.این جانب افشین نوری خواه متولد 1355 , سال دوم مقطع دکتری در رشته مدیریت دولتی، منابع انسانی، و ساکن اصفهان هستم.

سین: ازچه سالی شروع بکار کردید وبیشترین زمینه فعالیتتان در چه حوزه ای بوده است؟

جیم: بنده از سال 1375 شروع به کار و فعالیت در حوزه صنعت را داشته ام و همه سوابق و تجربیات کاری و شغلی اینجانب در بخش صنعت و تولید بوده است.

سین: از موفقیت های خودتان در حوزه کار وتولید بگویید؟

جیم: دو سال متوالی 95 و 96 به عنوان نمونه فردی در حوزه کار و اشتغال یا همان کارگر نمونه کشوری و استانی انتخاب و در حال حاضر نیز عضو هیات حل اختلاف اداره کار می باشم.

مقالات راهبردی، کاربردی و استراتژی محور در زمینه تولید، اشتغال و بهره وری سازمانی که در داخل و خارج از کشور نیز به چاپ و مورد تایید واقع و در کشور به صورت کاربردی و مثمرثمر در صنعت و تولید نیز مورد اجرا و بهره برداری مفید قرار گرفت.

سین: ظاهرا محضر مقام معظم رهبری هم رفتید.کی و با چه عنوانی؟

جیم: اردیبهشت ماه سال 95 سعادت و افتخار دیدار با مقام معظم رهبری را با عنوان دیدار معظم له با جمعی از کارگران منتخب کشور نصیب بنده گردید و یکی از بهترین روزهای زندگی اینجانب بود که درس های فراوانی از این دیدار حاصل شد.

سین: بیشترین مشکل بین کارگر وکارفرما در چه می بینید وچه راهکاری را ارائه می دهید؟

جیم: بیشترین مشکل از نگاه کارگر، بحث امنیت شغلی یا به عبارتی قرادادهای موقت کار ، دستمزد و حقوق پایین یا به عبارتی درآمد زیر خط فقر است که در صورتی که این مشکلات مرتفع شود راندمان کار افزایش می یابد.

سین: پیشنهادتان به جوانان جویای کار و تحصیلکرده جامعه چیست؟

جیم: مهارت آموزی و فراگرفتن یک حرفه و شغل مورد نیاز جامعه ،خصوصا صنعت درهنگام تحصیل و قبل از ورود به بازار کار می تواند موجب شناخت بیشتر کارگر و ترغیب به کار شود.

گزارش از بنفشه حکمت پور

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..