تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری منتسب به هواوی میت 10 فاش شد

ایوان بلس تصویری منتسب به هواوی میت ۱۰ در صفحه‌ی خود منتشر کرده است که طراحی بدون حاشیه‌ی این گوشی را نشان می‌دهد.

هواوی فبلت‌ پرچم‌دار جدید خود را به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) و با نام هواوی میت ۱۰ رونمایی خواهد کرد؛ اما اکنون به‌ لطف ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی توییتری معروف، تصاویری از آن فاش شده است. 

هواوی میت 10

میت ۱۰، پرچم‌دار بزرگ آتی چینی‌ها است که به‌نوعی نقش سری گلکسی نوت (بدون قلم استایلوس) را برای هواوی ایفا می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید خانواده‌ی میت، نخستین گوشی هوشمند این شرکت با طراحی بدون حاشیه باشد؛ اما تصویری که امروز فاش‌ شده است، وجود حاشیه‌هایی باریکی را در بالا و پایین نمایشگر (مانند گلکسی نوت ۸ و ال‌جی وی ۳۰) نشان می‌دهد. البته حاشیه‌های کناری نمایشگر بسیار باریک هستند و احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی فبلت جدید هواوی بسیار بالا خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود که هواوی فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ را به همراه تراشه‌ی انحصاری و قدرتمند خود با نام کرین ۹۷۰ روانه‌ی بازار کند. تراشه‌‌ی کرین ۹۷۰ که در نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شد، از دوربین دوگانه‌ی بسیار سریع (با یک حسگر مونوکروم) پشتیبانی می‌کند و به‌ لطف بهره‌گیری از واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) به هواوی امکان ورود به عرصه‌ی رایانش مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد داد.

گفته می‌شود که میت ۱۰ نخستین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۰ اوریو روانه‌ی بازار می‌شود؛ البته مطابق گذشته، این سیستم‌عامل با رابط کاربری انحصاری چینی‌ها با نام EMUI سفارشی‌سازی شده است. از مشخصات دیگر میت ۱۰ می‌توان به مواردی مانند نمایشگر ۵.۹ اینچی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB نوع C، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد؛ البته احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی پرو از میت ۱۰ با سخت‌افزاری قدرتمندتر نیز وجود دارد.

اگرچه هواوی حضور قدرتمندی در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا ندارد؛ اما معمولا محصولات خانواده‌ی میت به‌صورت آنلاک در بازار این کشور عرضه می‌شوند. بنابراین احتمالا میت ۱۰ نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. برخلاف آمریکا، هواوی در سایر نقاط جهان در طول سال‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است؛ به‌طوری که این شرکت در سه‌ماهه‌ی گذشته با پشت‌سر گذاشتن اپل، به دومین تولیدکنننده‌ی گوشی‌ هوشمند بدل شد. چینی‌ها در تلاش بعدی خود قصد پشت‌ سر گذاشتن سامسونگ و بدل‌ شدن به بزرگترین تولیدکننده را دارند.

در پایان می‌توانید تعدادی دیگر از تصاویر رندر میت ۱۰ را مشاهده کنید:

هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10 هواوی میت 10



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری منتسب به هواوی میت 10 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..