تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نسخه نهایی iOS 11 تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

اپل دقایقی پیش نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل iOS 11 را برای گوشی‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد منتشر کرد.

مقاله‌های مرتبط:

اپل تا ساعاتی دیگر نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل iOS 11 را منتشر خواهد کرد. تیم کوک، مدیرعامل اپل در جریان برگزاری کنفرانس رونمایی از محصولات اپل در مرکز همایش استیو جابز اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی iOS 11 به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد. حال اپل این نسخه را برای دانلود در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای دریافت این نسخه می‌توانید از طریق مسیر Settings->General->Software Update اقدام کنید.

سیستم‌عامل iOS 11 با تغییراتی همراه شده است که به‌طور حتم در صورت به‌روزرسانی به این نسخه کاملا مشهود خواهد بود. iOS 11 قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را در اختیار بیش از میلیون‌ها دستگاه آیفون و آیپد قرار خواهد داد که قادر به دریافت این نسخه هستند. همچنین باید به ویژگی‌های جدید عکاسی اشاره کرد که کیفیت تصاویر ثبت‌شده با استفاده از دوربین آیفون را بهبود خواهد داد. اپل با انتشار مطلبی در وب‌سایت خود در رابطه با iOS 11 در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

سیری در iOS 11 بسیار طبیعی‌تر شده و با استفاده از تغییراتی که در اپ استور انجام شده، پیدا کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بسیار ساده‌تر شده است.

در ادامه می‌توانید لیستی از آخرین تغییرات اعمال‌شده را مشاهده کنید:

بخش کنترل (Control Center) در iOS 11 به‌صورت کامل تغییر پیدا کرده است تا کاربران بتوانند با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، بیشترین تنظیمات ممکن را در پنجره‌ی نمایش داده‌شده پیدا کنند. برخلاف گذشته این بخش را می‌توان تغییر داد. صدای سیری در iOS 11 در مقایسه با گذشته بسیار طبیعی‌تر شده است. دستیار صوتی هوشمند اپل قادر است از زبان‌های چینی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی  ترجمه انجام دهد. فیلترهای جدیدی برای عکاسی اضافه شده است تا تنوع حالت‌هایی که می‌توان عکس ثبت کرد، افزایش پیدا کند. اپ‌استور تغییر یافته است تا از این طریق گشت‌وگذار در آن برای پیدا کردن بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر باشد. در iOS 11‌ می‌توان از سیستم مدیریت فایلی که برای اولین بار اضافه شده استفاده کرد. نام سیستم مدیریت فایل iOS 11 فایلز (Files) است. اپل موزیک به گونه‌ای تغییر یافته که بیشتر شبیه به یک شبکه‌ی اجتماعی است؛ چرا که کاربران دارای یک حساب کاربری هستند و می‌توانند به اشتراک‌گذاری لیست‌های پخش و اعمال تغییر در لیست‌ها بپردازند. ویژگی Do Not Disturb از حالت جدید بهره می‌برد. با بهره‌گیری از این ویژگی جدید در حالت رانندگی Do Not Disturb به‌صورت خودکار فعال می‌شود. قابلیت جدید Storage Optimisation یا بهینه‌سازی حافظه امکان مدیریت و حذف فایل‌های زائد را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سرویس نقشه‌ی اپل امکان مشاهده‌ی نقشه‌ی داخلی اماکن عمومی نظیر فروشگاه‌ها و مراکز خرید را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

سیستم‌عامل iOS 11 به‌صورت پیش‌فرض در آیفون‌های جدید اپل وجود خواهد داشت. پس از دریافت نسخه‌ی نهایی iOS 11‌، تجربیات خود را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

‌‌انتشار این بروزرسانی از ساعت ۱۰ صبح ۱۹ سپتامبر به وقت کوپرتینو (ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه‌ سه‌شنبه ۲۸ شهریور) آغاز خواهد شد. این بروزرسانی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه‌ی امشب و به تدریج منتشر خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نسخه نهایی iOS 11 تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..