تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زارعی: فینال مسابقات سنگنوردی از امروز آغاز می شود

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا از روز گذشته در تهران آغاز شده است.

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در گفت و گو با رادیو درباره این رقابت ها گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی سنگنوردی در رده سنی بزرگسالان از روز گذشته در تهران آغاز شده است. 164 ورزشکار از 10 کشور آسیایی در مواد سرعت، لید و بولدر در این رقابت ها حضور دارند. مسابقات تا پنج شنبه هر روز صبح ها در بخش مقدماتی و از سه شنبه عصر در بخش فینال برگزار می شود.

او ادامه داد: از ایران به علاوه تیم بزرگسالان یک تیم امید و نوجوان نیز حضور دارند. رضا علی پور سنگ نورد بخش سرعت که دارای چندین مدال جهانی است به عنوان کاپیتان برجسته تیم سرعت ایران مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است.

زارعی درباره کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها تصریح کرد: بیشتر شرکت کنندگان از کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا هستند. قهرمانانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، اندونزی و هنگ کنگ نیز حضور دارند. امیدوارم ورزشکاران ایرانی مغرور نشوند و به مدال دست یابند.

انتهای پیام/

مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زارعی: فینال مسابقات سنگنوردی از امروز آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..