تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قضاوت بانوی ایرانی در مسابقات فینال پینگ پنگ کاپ آسیا

قضاوت بانوی ایرانی در مسابقات فینال پینگ پنگ کاپ آسیابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  سوانا دانغیان داور وایت بج بین المللی کشورمان که جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا به کشور هند اعزام شده ‌بود ، موفق گردید با قضاوت های بسیار ارزشمند و جلب نظر مدیریت مسابقات ، فینال انفرادی بانوان را قضاوت نماید .

طی سه ماه گذشته بعد‌ از قضاوت دیدار فینال مسابقات انفرادی قهرمانی جهان توسط سیمین رضایی داور با تجربه و بلوبج کشورمان ، این بار سوانا دانغیان داور جوان و جویای نام کشورمان در اولین میدان برون مرزی ، موفق شد فینال انفرادی مسابقات کاپ آسیا را بین دو قهرمان چینی آسیا و جهان ، با شایستگی قضاوت نماید .

این داور جوان کشورمان در آخرین آزمون بین المللی داوری که تحت نظر فدراسیون جهانی در ایران برگزار گردیده ، با تسلط کامل به زبان خارجه و قوانین و مقررات ، موفق به اخذ مدرک وایت بج بین المللی با بالاترین امتیاز در این دوره گردد .

انتهای پیام /

قضاوت داور تنیس رو میز ایران در مسابقات کاپ آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قضاوت بانوی ایرانی در مسابقات فینال پینگ پنگ کاپ آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..