تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد در معرض از دست دادن جام جهانی

۶۰۱۸۵۴

۲۹۷۷  بازدید

سایت یونانی مدعی شد که اگر وضعیت مهاجم ایرانی المپیاکوس به همین صورت پیش برود احتمال از دست دادن بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ برای او وجود دارد.

خبرگزاری فارس: سایت gavros یونان نوشت: کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از خط خوردن در جام حذفی احتمال از دست دادن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همراه تیم ملی ایران برایش بیشتر شده است. ایران پس از برزیل به عنوان تیم دوم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد. انصاری فرد نیز در این صعود نقش مهمی داشت.
انصاری‌فرد در معرض از دست دادن جام جهانی  خط خوردن کریم از حضور در جام حذفی یونان به همراه المپیاکوس معنای زیادی دارد. از آنجایی که یک بازیکن نتواند در جام حذفی به همراه تیمش بازی کند این یک پیام است. اگر وضع به همین منوال پیش برود  انصاری فرد در معرض خطر از دست دادن جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود. درحالیکه کریم خواهان بازی در جام جهانی روسیه است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد در معرض از دست دادن جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..