تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدانی: شايد سكوت ما به استقلال كمك كند

۶۰۱۸۴۰

۲۹۵۷  بازدید

خبر ورزشی: ستار همداني از شايعه به راه افتاده در اين‌باره كه گفته شد او در موضوع اخراج رحمتي و جباري نقش مشاوره‌اي داشته ابراز تعجب كرد.

او به خبرورزشي گفت دليل اين موضوع چه بوده است.

*حقيقت دارد كه ستار همداني به منصوريان مشاوره داده تا رحمتي و جباري را كنار بگذارد؟

آخر من با هزارتا گرفتاري، چه كار دارم به اينكه در استقلال چه اتفاقي بيفتد بهتر است يا بدتر؟ من در گسترش فولاد كلي مشغله ذهني دارم كه با توجه به نتايج اخير تيم‌مان بايد به آنها رسيدگي كنم. رحمتي و جباري ارتباطي به من ندارد.

* چرا از شما اسم برده شده بود؟

عده‌اي مي‌خواهند مرا روبه‌روي باشگاه قرار دهند كه البته هرگز موفق نخواهند شد.

* راهكاري درباره خروج استقلال از اين بحران نداريد؟

اگر هم داشته باشم به خودم اجازه نمي‌دهم در امور داخلي يكي از رقباي تيم خودم در ليگ برتر دخالت كنم. همان‌طور كه دوست ندارم منصوريان در امور داخلي تيم ما دخالت كند. اگر بيرون از گود مربيگري بودم البته كه حرف مي‌زدم. حرف هم كم نيست. البته انتقاد سازنده، ولي در اين شرايط نه.

* يعني اين همه بحران در استقلال را نمي‌بينيد؟

البته كه مي‌بينم. من فوتبالم را در استقلال گذراندم و به اين باشگاه و تيمش عرق دارم ولي با توجه به شرايط شغلي‌ام بايد سكوت كنم و با سكوتم به خروج استقلال از اين شرايط كمك كنم.

* از نتايج تيم محبوب‌تان راضي نيستيد؟

نه من بلكه هيچ پيشكسوت استقلالي راضي نيست و فقط بايد كار را به مسئولاني كه در رأس كار در كادر فني و باشگاه هستند بسپاريم تا بهترين تصميم را براي استقلال بگيرند.

* گسترش فولاد چه زماني از اين وضعيت خارج مي‌شود؟

تيم ما 80 درصد تغييرات در شاكله اصلي‌‌اش داشته و نسبت به پارسال فقط دو بازيكن در تركيب اصلي‌مان به ميدان مي‌روند. در تلاشيم تا اين وضعيت هرچه زودتر تمام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدانی: شايد سكوت ما به استقلال كمك كند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..