تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه فنی و حرفه‌ای حلال مشکلات بیکاری در کشور/ لایحه‌ مراکز فنی و حرفه‌ای در مجلس

دانشگاه فنی و حرفه‌ای حلال مشکلات بیکاری در کشور/ لایحه‌ای مراکز فنی و حرفه‌ای در مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم اجلاس رؤسای دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای که در هتل المپیک برگزار شد، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی ۱۰ جلسه  درباره مسائل پیرامون دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شده و تا به امروز سعی شده است، در جهت برطرف شدن مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه  در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای پتانسیل و ظرفیت خوبی وجود دارد و ما باید از این فرصت در جهت رفع مشکلات بیکاری و اشتغال زایی استفاده کنیم.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر متأسفانه جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای مناسب نیست و ما شاهد کم توجهی به این مرکز آموزشی مهارتی هستیم و در همین راستا باید هر چه سریع‌تر آسیب‌شناسی انجام شود.

وی تأکید کرد: ما در جهت رفع مشکلات و مسائل، نظرات صاحب نظران در این حیطه را گرفته ایم تا روند رفع مشکلات و مسائل دانشگاه فنی و حرفه ای هر چه سریع‌تر پیش برود.

محمدی اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و صنایع را حل کند و باید به حقوق و جایگاه این دانشگاه توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند مسئله پول و بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را حل کند و مجلس به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌کند.

محمدی یادآور شد: لایحه‌ای در مجلس در زمینه مهارت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنظیم شده است و کمیسیون آموزش و تحقیقات به دنبال ارتقاء جایگاه استادان این دانشگاه هستند و متأسفانه باید بگویم که در این حوزه رکود نگران کننده‌ای داریم.

انتهای پیام/

باز شدن گره بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی با دانشگاه فنی و حرفه ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه فنی و حرفه‌ای حلال مشکلات بیکاری در کشور/ لایحه‌ مراکز فنی و حرفه‌ای در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..