تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرسدس بنز روباز S680 ، زیباترین خودرو کلاسیک جهان!

مرسدس بنز روباز S680 , پس از آن مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو ۸۹ ساله ، زیباترین خودرو کلاسیک جهان ، به مدت ۷۵ سال در مالکیت این خانواده باقی ماند.

مرسدس بنز روباز S680

مرسدس بنز روباز S680 , مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو ۸۹ ساله در حالی زیباترین خودرو کلاسیک جهان شناخته می شود که این خودرو یکی از سه مدل ساخته شده معروف در آن زمان و قطعا تنها بازمانده از این مدل است. این بنز کلاسیک در گردهمایی خودروهای پبل بیچ سال ۲۰۱۲ افتخار زیباترین خودروی کلاس خود را به دست آورد و اکنون برای ورود به یک حراجی آماده می‌شود. در ادامه با ما همراه شوید.

زیباترین خودرو کلاسیک جهان یا همان مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو ۸۹ ساله در سال ۱۹۲۸ میلادی و با یک شیشه جلوی کوتاه، سقف متحرک، چرم داخلی از پوست خزندگان، تریم چوبی زیبا و پوشش‌های روشن براق ساخته شده و یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۲۹ در سالن نمایشگاه
خودرویی نیویورک به نمایش درآمد و توسط یک بارون معروف در زمان خود خریداری شد.

مرسدس بنز روباز S680 زیباترین خودرو کلاسیک جهان

پس از آن مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو ۸۹ ساله ، زیباترین خودرو کلاسیک جهان ،
به مدت ۷۵ سال در مالکیت این خانواده باقی ماند. در سال ۲۰۰۸ این خودرو توسط یک موسسه خریداری شد که البته دو سال پس از آن فرآیند بازسازی کامل نیز روی خودرو صورت گرفت.

با این حال و با توجه به تاریخچه مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو ۸۹ ساله ،
زیباترین خودرو کلاسیک جهان قرار است در ماه آینده این بنز معروف در یک حراجی بزرگ و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود.قیمتی که برای فروش این خودرو پیش‌بینی می‌شود حدود ۶٫۵ تا ۸ میلیون یورو یا کمی بیش از ۳۲ میلیارد تومان است.

مرسدس بنز روباز S680

زیباترین خودرو کلاسیک جهان

مرسدس بنز روباز S680

زیباترین خودرو کلاسیک جهان

مرسدس بنز روباز S680

زیباترین خودرو کلاسیک جهان

مرسدس بنز روباز S680

زیباترین خودرو کلاسیک جهان

میهن پست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرسدس بنز روباز S680 ، زیباترین خودرو کلاسیک جهان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..